Direktlänk till inlägg 29 mars 2012

panikattack

Av sofie - 29 mars 2012 22:23

 

Hej!

Har mått ganska dåligt nu på kvällen, ibland kommer smällarna som jag inte riktigt vågar ta med än gång. Exempelvis detta som nu hänt med skolan, lägenheten o.s.v Jag tog det med ett leende och försökte hitta lösningar istället för att vara ledsen. Jag kände ärligt inte speciellt mycket när jag fick reda på det. Men ibland kommer de gråt och panikattacker såhär på kvällskvisten. Jag känner att jag inte hittar en lösning och jag känner inte att jag har råd att paya en lägenhet själv i nuläget, och jag är inte redo att jobba ihjäl mig eller bli sönderstressad. Jakob har varit här hela kvällen och tröstat mig och vi har pratat fram och tillbaka och bytt ideér med varann. Ringde ett samtal till en av mina systrar som också fick mig att känna en lättnad. 

Jag avsslutar det här inlägget med att säga hur otroligt tacksam jag är för den familj jag har, hur nära vi är varann och jag är tacksam för hur starka vi är ihop efter allting vi gått igenom. Lyckan sprider sig över hela kroppen när jag tänker på hur lyckligt lottat jag är som har så många som bryr sig om mig, påriktigt! Att Jakob finns hos mig vad som händer är också något av de bästa som hänt. Aldrig träffat en person som är så komplett, och någon som älskar mig så mycket och står utanför familjen. (Eller ja, nu tillhör han ju familjen, men ni fattar vad jag menar!)

Tack för stödet ni ger mig i just denna jobbiga tid, och tack för allting. Jag älskar er så otroligt mycket! Mina bästa vänner, min familj, mitt allt!
 

 
 
Ingen bild

Johanna Ström

29 mars 2012 22:51

Det är okej att vara ledsen :) Du är stark som reser dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie - 2 december 2012 11:29

Jag har inte gjort en ny blogg, alla inlägg finns kvar och nya stället jag bloggar på är http://www.nattstad.se/sofiehanssonSå i fortsättningen hittar ni mig där! ...

Av sofie - 2 december 2012 10:56

" Kod för att importera min blogg till Nattstad:3227624637 " ...

Av sofie - 2 december 2012 10:16


Var jobb hela långa dagen igår, vi fick besök av han som öppnade resturangen och de som jobbade där för 30 år sedan. Jag och Cajsa började nästan gråta, det var så rörande när dom såg varann och blev så otroligt glada! Älsklingen och jag drog till BK...

Av sofie - 1 december 2012 08:55


Julpyntade igår i lägenheten med Jakob, ska köpa lite mer.. fast det känns onödigt ut i fall att jag skulle få en lägenhet i Västerås.. men de är riktigt mysigt iallafalll! Bara milo som saboterar granen... man måste ha koll på honom.. så dryygt.    ...

Av sofie - 29 november 2012 22:57

Jag bara la mig ner i sängen och fick dendära jobbiga känslan jag hade för några veckor sen. Dendära känslan när man inte är tillräcklig, man vet inte vad man gjort för fel. Men jag måste påminna mig själv att jag är en bra person...att alla faktiskt...

Ovido - Quiz & Flashcards