Alla inlägg under mars 2012

Av sofie - 18 mars 2012 05:16

Helo!

Uppe med tuppen, ska snart slänga i mig frukost och sätta på mig kläder. Cyklar till jobbet med fet vinterjacka, halsduk och varma vantar! Kommer hem igen vid 15. Blir antagligen att sova tidigt då jag ska upp vid 4 imorgon igen.

PUSS



Ser redan fram emot nästa helg, äntligen ska man få leva lite igen. Lönen kommer!!   

Av sofie - 17 mars 2012 18:35

Hej!

Vårat internet har varit ur funktion! Men nu är det igång igen :D.

Igår bowlade jag med några vänner, vi var runt 7 st tror jag! Hade jättetrevligt! Somnade rätt snabbt, vet inte varför men jag var jättetrött igår.. :( Så Jakob fick ha tråkigt några timmar innan han somna. Men som tur va fick vi vårat vanliga morgonmys, de är fan de bästa som finns att sova med Jakob! Han är så sjukt mysig... han kan bara krama om än från ingenstans och tala om för mig hur mycket han tycker om mig. Längtar SÅ tills vi skaffar vårat eget place. På tal om det, köpte ny spegel här om dagen. VÄRLDENS snyggaste, åååh vad jag älskar den! :) Här kommer lite bilder från de senaste dagarna.

Nya spegeln, SÅ FIN!
 

Bytta ut garderoben mot sommar/vår garderob --> Mina jeansshorts<3  

nytt från stylebytyra linne+halsband  
 

Kommer upp lite bilder senare, nu ska jag trippa ner till korren med evve :)

Av sofie - 14 mars 2012 21:34

GIVE ME!

 

Av sofie - 14 mars 2012 21:00

Snacka om bra dag! Har gått i skolan, gick bra! Sprang och köpte nya jeans (hög midja svarta) och ett grått linne som är grymt snygg i ryggen! :) Åkte hem till Debbie och såg på The Walking Dead och åt tacos. Sen dansade vi och försökte lära oss olika keografier. Gick sådär hahah.... såg mest ut som två valar på land när vi försökte till musikens verkliga takt. Men svettigt blev det! 

Nu ska jag kolla Grey´s med Amanda och sen ska jag sova, tog precis en dusch - lovley! Övningskörde idag, tyckte det gick mer eller mindre felfritt! Måste börja på körskola snart, och dansa! Är taggad till allt idag hihi.

Imorgon blir det att leta efter spegel på jysk och sola. Ha det bäst!

PUSS
   

Av sofie - 13 mars 2012 21:17

dålig dag helt enkelt...   

Ska få träffa min syster imorgon, behövs BIG time! Saknar hela familjen, längtar till framtiden och försöker se ljust på nutiden. Fungerar inte alltid! Imorgon vaknar jag upp till en bättre dag! :)

 

Av sofie - 11 mars 2012 08:44

stylebytyra
     

Ni vet hur förälskad jag är i öppna ryggar..... 


Nu ska jag gå ner och vänta på bussen. Ska jobba 10-19 idag. Imorgon blir det att köpa lite större TV och kanske en fin spegel också ;) 

Av sofie - 10 mars 2012 20:02


Den här kvällen är oförglömlig, alla som deltog är helt underbara. Hade så jäkla roligt! 


            



KROGEN!
Bilder lånade från Jennica :
                

          

Av sofie - 10 mars 2012 13:46

Hej! 

Hade en riktigt kanonkväll igår! Jag ska iväg och jobba nu så jag hinner inte riktigt berätta så mycket. Men här får ni en bild på hur jag såg ut (tills jag spillde cider på mitt linne och var tvungen och byta och tills jag kom på att örhängena gjorde ont att dansa i så de byttes ut mot ett halsband)
   

och ett smakprov på bildbomben som kmr sen! :)

 

Ovido - Quiz & Flashcards