Alla inlägg under mars 2012

Av sofie - 22 mars 2012 16:57

Hej!

Tänkte precis börja skriva en uppsats om hur dåligt jag mått idag p.g.a ett bråk. Men jag bestämmer mig att sluta lägga ner energi på det! 


Jag har iallafall haft ganska kul idag i skolan, jag börjar takla problem bättre och bättre nu känner jag! Kan vara ledsen en stund men sen rätar jag ryggen och har kul istället. Onödigt att vara ledsen över saker som faktiskt egentligen inte betyder något!


Saknar familjen och pojken extra mycket idag! Imorgon ska jag ha riktigt kul, vet inte ens hur men något hittar jag på!

Ha en bra dag, nu blir de att plugga och laga god mat!

PUSS 

Av sofie - 21 mars 2012 19:44

Glömde självklart det enda jag skulle ta med min till "intervjun" så ska dit imorgon bitti istället! Herregud alltså... Men men! Sitter just nu och kollar igenom massa disney filmer, jag dör... VILL TILLBAKA! Disneyfilmerna förr är mycket bättre än nu :D
 


Här kommer två vårbilder!
     

KK

Av sofie - 21 mars 2012 15:04

Läs hela artikeln här : 
http://vlt.se/nyheter/vasteras/1.1589154-gymnasieskola-laggs-ner


Har precis suttit ute i solen på min balkong. Ska dit igen snart med lite mat i handen. 
Nu blev livet inte lika roligt längre, söka lägenhet? bli vuxen påriktigt? flytta till stockholm? ta studenten med andra klasskompisar? ta studenten med min nuvarande klass? jobba massor? Frågorna är många, men jag försöker tänka positivt. Vad gör detta om 100 år?

Hoppas allting löser sig på något vis! Från och med nu ska jag spara alla överflödiga pengar så jag kanske kan flytta till eget ändå. 

PUSS! 




Av sofie - 20 mars 2012 17:49

Helo!

Världens bästa dag? Nej.
Godis sugen? Ja.


Har precis tryckt i mig lite lasange, mums! Ska nog iväg till affären och köpa lite godis. Är bara allmänt trött idag känner jag. Så därför ska jag tjocka mig lite framför TVn. Tänkte lära mig dansen idag men de kommer inte hända. Imorgon ska jag på en intervju eller vad man nu ska kalla det.

PUSS
 


Av sofie - 19 mars 2012 19:01

Hej!
Skulle hem snabbt för att plugga till proven jag har i veckan.... jag har öppnat böckerna, tagit fram anteckningsblock och penna.... sen kom jag inte så mycket längre. Fastnade och wops så är lite kläder påväg hem till mig. 

     

Jag är helt såld på långklänningar, så sjukt snyggt och somrigt! + två vita somriga linnen + en "mobilväska". SOMMAR KOM! Klänningarna kostar runt 400kr/st.. lite billigare när man har studentrabatten såklart :) 

Nej, nu ska jag laga mat och försöka börja plugga lite. Sen blir det ett bad och sängen... Orkar knappt hålla ögonen öppna haha... jisses. 

Av sofie - 19 mars 2012 04:35

Hihi, älskar mina tidiga uppdateringar! ;)
Läste i något tidigare inlägg, målet med 2012... va någonting om att jag skulle ta bort/ignorera de jag mådde dåligt av. Funkar hitintills, är faktiskt ganska stolt över mig själv! Aldrig vågat säga ifrån till någon som jag faktiskt vågar göra nu :)

Ska äta upp min brända rostade macka och fixa till mig lite, sen cyklar jag iväg till jobbet. Ha en bra dag! =)
   

Bjöd mamma på mumsig lasange härom veckan, åt sista biten av den igår. Allting räcker så sjukt länge om man bor själv! 

Av sofie - 18 mars 2012 18:08

 

glad tjej!

 

tycker så mycket om er! 

 

Jakob och hans "skills" i bakrunden  (jag vann över honom YESYESYES)

Av sofie - 18 mars 2012 17:54

Min (justnu) favoritbikini och ett av mina favorit linnen som är lika uringat i ryggen som den är i sidorna. Längtar till sommaren när man kan glida runt såhär på stranden i all vind utan att frysa!
   

Ovido - Quiz & Flashcards