Alla inlägg under december 2011

Av sofie - 12 december 2011 20:24

 

En bra måndagskväll! God middag med fina vänner <3

Av sofie - 11 december 2011 13:57

      

Ska beställas hem! Något utav de ska bäras på nyår, beror på vädret. 

ÄLSKAR öppna ryggar!

topp- 349:- 

klänning 399:-


Snart ska jag strax åka till Anna för att kolla lite kläder, ska försöka hitta någonting jag kan ha på julafton. Annars köper jag en stickad tröja på stan någon dag. 


Resten av dagen består av Jakob och kanske träning?

Kläderna är från StylebyTyra.com
20 % på hela hemsidan idag! 

Av sofie - 11 december 2011 09:00

kämpa med en fiskbensfläta i Sanas tjocka hår :)


   

träffa på crille och niklas som satt en kudde på huvudet, en filt runt om sig och går och sjunger??


 

ta en bild på sig själv i spegeln :)



 

Disikera ett grishjärta på medicinisk grundkurs-lektionen. RIKTIGT COOLT!


Hihi :) 

Av sofie - 10 december 2011 23:19

Måste bara berätta...haha.. så jag kan le någon dag när jag är ledsen..

Här om dagen så var Sophia och Felicia här, jag kom hem senare på kvällen och bestämmer oss för att kolla film i mitt rum. Jag bäddar upp min bäddsoffa och jag och Evelina bestämmer oss för att lägga oss i min trånga säng. Filmen placeras mellan våra mysplatser. När jag vaknar upp, vaknar jag upp brevid Evelina??? När jag reser mig upp ser jag Felicia, Sophia och Amanda i min soffa. ALLA har alltså däckat i mitt rum, hahahha... Dessutom hade jag vaknat mitt i natten och sagt att jag svettades och lagt mig vid Eves fötter med huvudet? Ha ha ha....


     
tyckte om mitt hår som jag fixade den dagen :) Jag har inte såå lockit trots allt :)  

Av sofie - 10 december 2011 18:47

 

Ligger och kollar på TV med älskling!

Imorgon kaaanske jag ska jobba, men jag ska iallafall gå en stund på stan och leta efter någonting till julen! Tror jag vet vad jag vill ha på mig! :)

Nu ska jag fortsätta umgås, no more update today!
PUSS 

Av sofie - 10 december 2011 08:55

Hej!

Uppdateringen suger verkligen... men jag fick mina pengar igår! Så nu är mina julklappar inhandlade, wiho!! :D Idag ska jag jobba i 6 timmar, sen kommer Jakob hem till mig. Ska försöka slänga in ett inlägg innan han kommer ;). Måste försöka klicka hem en julkläning, nyårsklänning och ett par snygga skor tänkte jag. Nu måste jag göra mig iordning för jobbet!

PUSS 

Av sofie - 7 december 2011 19:23

Ska man kanske investera i en bävermössa? 
 

Den här dagen har för det mesta varit KAOS, upp och ner, ner och upp.  Men, allmänt bra ändå! Snön hamnade ju faktiskt på backen, trots att det blev mest slask :(. Imorgon ska jag ta nya tag i skolan, får hoppas jag får någonting klart. Efter skolan åker jag hem till Deborah och med henne ska jag umgås hela kvällen tillsammans med Mamma. Snart är det läggdags...gud vad tidigt jag börjar lägga mig nu.

PUSS 

Av sofie - 6 december 2011 21:20



Nu har jag gått två dagar i skolan, blev överlycklig när jag pratade med min psykologi lärare och sa att jag ligger på ett MVG om jag bara fixar sista uppgiften vi har också. Jag vill ha psykolgi nästa år också, jag tycker det är jätteintressant. Nu som slut arbete i kursen ska vi skriva om en psykisk sjukdom, jag valde Schizofreni, huuuur intressant som helst! 
Pratade även med min religonslärare där jag fått en extra uppgift för att jag ska nå MVG. Han är även min mentor och uppmuntrar mig alltid lika mycket när jag pratar med honom. Han glömmer aldrig nämna hur ambitös han tycker att jag är och hur duktig han tycker jag är som sköter skolan så bra. Blir lika glad varje gång! 
För att inte nämna praktiken där dom var väldigt nöjda med mig, att jag till och med grät när jag skulle därifrån. Då har man verkligen trivits! Åh..tänker fortfarande på min älskade gumma som ibland såg mig som hennes kompis och alltid fnissade med mig som om hon vore 13 år, men självklart var jag hennes värsta fiende ibland också. Dementa är så speciella!

Kände att de här blev ett litet peppinlägg till mig själv på något vis. Men jaja! 


Så här såg jag ut i Måndags. 



 

Ny Jacka! Trivs jättebra i den, äntligen har jag en "vinter" jacka där man ser mina former också! :) D.v.s mina höfter hehe. :) Härliga studdiga morgonbilder??? JA!
  

Ovido - Quiz & Flashcards