Alla inlägg under oktober 2011

Av sofie - 25 oktober 2011 20:46

 


Skit snygg klassisk klänning med en öppen rygg. Har letat efter en svart spetsklänning sen jag provade min systers för 1 år sedan. Finally! 
200kr på Nelly Rean! 

Beställde också ett par höga pumps, svarta med nå mönster på. Fick ingen bild på dom för dom är redan slutsålda, men visar sen när jag får hem dom! :)
 

Av sofie - 25 oktober 2011 20:13

Hej!

Haft en jättejobbig dag på något vis, nu på kvällen blev den bättre. Men har mått skitdåligt sen matteprovet imorse. Jag känner ingen energi och allting är bara så jobbigt ibland... åh. Jag vill kunna sova igen! :( Var nämligen jättetrött hos mamma, men så fort jag kom hit (pb) igen så blev jag pigg. Jag tror inte jag riktigt slappnar av helt här, de måste vara det...

Veckan består av plugg och massor med annat. På Onsdag ska Sana my babe sova här och på Torsdag ska jag antingen bli sminkad eller hjälpa mamma..
Fredagen och Lördagen består av halloweens firande. På Söndag ska jag hälsa på mitt gamla familjehem/mammas vänner. Ska bli jättekul att få träffa dom igen! :)
Får hoppas hela veckan blir lyckad!

Nu ska jag försöka få igång min kamera. 
PUSS

 

 

Av sofie - 24 oktober 2011 18:30

Hej!

Satte nyss upp mina nya högtalare och placerade laptoppen på skrivbordet där den ska vara! Känns jäääääättteeeeehärligt att sitta här och sjunga med min favoritmusik på. Det är lite så jag varvar ner, sätter på musik och bara kickar runt på internett, planerar någonting eller något.

Efter att ha städat upp lite här på skrivbordet ska jag kolla runt lite på olika utbildningar. Vet inte alls vad jag vill bli längre, känns så skumt att inte veta! Men från och med nu ska jag försöka leva med att inte veta allting. Känna på vad jag vill göra, de är inte så lätt att veta allt när man är 17 år! 

Imorgon när lönen kommer ska jag försöka åka till IKEA och köpa golvlampa, soffbord och hyllor. Klarar inte av att rummet är så stökigt, haha :(.

Nu ska jag städa upp lite efter mig och organisera!
PUSS 


 

Tänk vad mycket som kan förändras på bara 1 år! 
Jag saknar dig och våra dagar! 

Av sofie - 23 oktober 2011 22:54

     

Av sofie - 22 oktober 2011 23:03

Till Halloween
 



 
och lite annat smått och gott :)

   Joanna SEK 99, Nelly  Shoes - NELLY.COM

Nu klarar jag mig till Jul iallafall! :) (TROR jag)


Av sofie - 22 oktober 2011 20:36

Haft en jättebra dag, trots den ständiga huvudvärken.

Jobbade till 17 sen sa jag hejdå till en jobbarkompis som ska åka iväg till sitt hemland och gifta sig! :) Vid 18 var det Hong Kong som gällde, sen följde hela kompaniet med hit och kollade på lägenheten jag bor i.

Så himla trött på det här, jag orkar inte längre.Från och med nu ska jag våga säga ifrån, orkar inte hålla på att bli trampad på.

   

Av sofie - 22 oktober 2011 10:32

Maja ser ut som hon ser något äckligt samtidigt som hon helt plötsligt ser fet ut stackarn... sanningen är den att hon drar tassarna i lådorna som står bakom mig och njuter haha. Puss på henne!!   Min sista sleepover hos mamma, på torsdag står mitt älskade rum städat och klart för en annan tjej. Känns jättekonstigt när halva huset står tomt, tråkigt. För nu är alltid plötsligt verklighet. Ingen mer mamma i västerås inte, nu blir det att verkligen stå på helt egna ben. 

Nej, nu ska jag ha en bra dag! Hejdå! 

Av sofie - 22 oktober 2011 09:23

Hej!

Ska strax gå ner och äta frukost innan jag förbereder mig för jobb. Tänkte bara skriva lite snabbt om gårdagen. 
Jag skippade skolan, kände att jag ville sova ut och dessutom pluggar jag på bra när jag är hemma så fick passa på nu. Jakob kom hit runt 14 och hjälpte mig med matten. Det gick väl inte så jättebra men men.. vi stack hem till honom åt mat sen åkte vi vidare till hockeyn med Jakob och hans vänner. Det var VIK mot MORA och VIK vann, wiho! Drog till donken och köpte lite mat kl 22 på kvällen haha.. :( Jaja, träffade Emmanuel, Micke och Ivan där.. några vänner jag var jättemycket med för några år sedan. Saknat dom så de va jättekul att träffa dom!
 
Hade verkligen en jättebra fredag, har nog älsklingen att tacka för den <3

Idag ska jag jobba från 11.30 till 17 sen åker vi till Hong Kong och äter mat med Debbie, Anna, Mamma, Robin och Jerry. Sen kanske Debbie kollar på lägenheten en snabbis :) Den här dagen kommer nog också bli riktigt bra!

PUSS
(Jag lovar att från och med idag ska jag ta mer bilder, promise!) 

Ovido - Quiz & Flashcards