Alla inlägg under december 2010

Av sofie - 2 december 2010 17:13

Hello

Håller faktiskt på att färga håret just nu.. har försökt ta en liten update bild med min systers webbkamera men den verkar inte vilja fungera så får bli helt vanlig enkel text istället :) 


Ska försöka skriva om dag 7 när jag kommer hem från träningen.. får se om jag hinner annars lägger jag upp det imorgon, om jag hinner då förståss. Ska även hämta ut mitt HM paket då vilket jag också ska FÖRSÖKA lägga upp.

puss 

Av sofie - 1 december 2010 20:04

My day, what a crazy day!


Min dag började med att jag gick ut till bussen och märkte helt plötsligt att näsan klibbade ihop sig när jag andades in. Kylan gav sig inte och följde mig hela vägen till skolan.. Hade lektion som vanligt.. när jag sedan skulle gå till skolan från matsalen busar jag lite med Josefine.. sjunger en låt till henne medans jag går baklänges och plötlsigt backar jag in i en fet betongpåle och slår i huvudet..som tur va var det inte hårt. Jäkligt kul dock..
 
Josefine och jag (man får bjuda på sig själv va?)
När jag väl kom hem från skoldagen var det mellanmål, snabbt iväg till maxi för att köpa hårfärg och sedan iväg och träna Aerobics. Kändes hur grymt som helst! Tog verkligen i allt jag hade..  


Imorgon ska jag försöka färga tillbaka till den här älskade hårfägen... när jag fått tillbaka den ska jag sluta färga håret helt!
 
 PUSS!

Ovido - Quiz & Flashcards