Alla inlägg under december 2010

Av sofie - 25 december 2010 01:54

Haft en jättebra dag! Kändes lite tomt att min syster Eva inte firade hela dagen med oss men, hon var där en kortis iaf! Hon har föresten förlovat sig idag med sin färtman Rickhard, GRATTIS!


Tänkte inte skriva så mycket om det bilderna får helt enkelt tala lite för sig sjävla..
   
min syster Eva
 

 mamma

 från vänster - Eva - Mamma - Debbie - Jag
 
Anna + Debb
åt god middag - kalkon, brunsås, potatis, gelé, sallad, helt underbart mumsigt!
  

 Debb - Ralph - Jag     Debb - Anna - Jag   Mami och jag


Klockan är mycket, fast de gör ientligen ingenting..men känner att de är bäst att gå och lägga sig! Hoppas ni haft en superbra jul!


PS.Älskar min familj så otroligt mycket! 

Av sofie - 24 december 2010 22:45

dagens facelook
 
outfit 
   

Av sofie - 24 december 2010 18:57

Hello

Nu är alla julklappar öppnade och kalle anka avklarad bara middagen som är kvar! Är väldigt nöjd med min presenter, jag har fått:
En personlig almanacka
En plånbok med dragkedja
En dagbok
Presentkort på Gina Tricot
Halsband 
Sjal
Massor m. Armband
2 Biobiljetter
 
Nu är det bara julen hos pappa som är kvar. Nej, nu ska jag gå ner och vara social.
(mer bilder kommer)


GOD JUL på er!


 

Av sofie - 23 december 2010 12:12

Hello!

Det är morgon och jag är redan färdig! Om ungefär 1 timme kommer syster Debbie sen droppar resten av familjen in under dagen. Idag är det dags för fixing av the food tills imorgon. Sätta in julskinkan, göra röbetssallas osv..

Facelook     

Outfit?!?! Vad har jag på mig idag?
Lägger upp de senare under dagen/kvällen tills dess kan ni fundera :)

Av sofie - 22 december 2010 22:27

Vilket fantastiskt avslut på en bra men ganska stressig dag!
Började med att JulHandla med Mammsen och syster Debb, tog ungefär 1,5 att handla mat för 3000kr.  Tycker de gick rätt snabbt ändå, vi var inne på 3 olika affärer t.o.m Vi hämtade upp Jakob påvägen hem, vi åt, mös, bakade, tv tog det lugnt helt enkelt. Han tog busssen hem för någon timme sen. Efter det tog mamma och jag en liten minikväll till ansiktsmask, måla naglarna och jag rakade benen och tog en häääärlig dusch också. Mitt ansikte är uberlent, asskönt.
mami och jag
 
Tänkte avsluta min kväll med att spela thesims som jag nördat några dagar. Men nej! Det slutade fungera, simmarna syns inte och lyder inte mig när jag klickar dom till att göra något. Dumma sims. Jag som nästan klarat mitt mål,  (d.v.s att uppforsta 5 barn från bebis till ungdom). SKIT!

 


PUSSSS!

 

Av sofie - 22 december 2010 11:33

Hheeeej


Vaknat upp på ett strålande humör, katten låg bredvid mig och gosade och när jag öppnade ögonen sken solen på snön som reflekterades in i mitt fina rum. Härligt!

Nu ska jag ta tag i dagen och gå ner för att käka lite frukost. Efter det blir det julhandling och ingen träning. Nej faktiskt inte. Kommer inte dit på något sätt och nu ska jag istället ägna dagen åt min pojkvän. Kanske inviga pulkan?? Vi får väl se..

Jul om 2 dagar!!

  

Av sofie - 21 december 2010 16:10

Jul veckan
Måndag - Tränade och spelade sims/ kollade tv hela dagen typ
Tisdag - Avslutning, gick ut och åt, ska träna
Onsdag - Inhandla Julmat
Torsdag - lille jul, fixa inför julen. Pynta, mat, städa osv..
Fredag - JULAFTON! Äta brunch, middag, kalle anka, mys, klappar!
Lördag - ta de lugnt, njuta av klapparna
Söndag - Fira jul med pappa, TROR jag.  

   
Min katt är bäst, 

Av sofie - 21 december 2010 15:41

Äntligen jullov!


Efter skolavslutningen gick vi och hjälpte Rickard hitta en julklapp till hans syster, sen köpte Evelina julklapp till Jahsmine. Efter det åkte Jag, Hannah, Bello, Hanna, Sofia, Fia och Robin gick och lunchade på jensens. Hade riktigt trevligt, kommer sakna att träffa allihopa. 


Mamma kom ju hem igår också! Saknar henne mycket mycket mycket, så jag flyttade hem igår igen. Har ju bott hos min syster i ungefär 2 veckor. Resten av veckan består av julgrejer. Köpa julmat, julpynta, fira jul osv.. sen helt plötsligt är det nyår. Inget inplanerat änsålänge men jag tror de blir kanon ändå! ;)


robin och Hannah :) 

   Sofia, Fia och jag       


Ovido - Quiz & Flashcards