Alla inlägg under november 2010

Av sofie - 7 november 2010 10:00

  

Nu ska jag börja träna på Friskis och Svettis Måndag Onsdag Fredag, sedan ökar vi till Tisdag och Torsdag också. Godis på bara lördagar och inget småätande!


Just living my life, ey ey ey , my life

Av sofie - 6 november 2010 09:39

Det är bara två dagar kvar på lovet, det har verkligen gått snabbt. Men jag tycker det ska bli roligt att gå i skolan igen. Längtar väl inte efter att få massa plugg att göra varje dag, men det kan vara skönt med lite rutiner och speciellt att träffa alla igen. Dessutom ska jag ju börja träna också, och de blir nog enklare när skolan börjar.


Idag ska jag vara med Jakob, efter 4 ska vi gymma med Ralph, kulkul. Ska träna mage och rygg som förra gången. :)


Imorgon är det söndag=slappdag. Ska bara samla lite krafter tills skolan börjar och städa rummet och lite så..


Ångra mig att jag färgade så mörkt, nu måste jag hålla på att färga utväxten hela tiden. Ska försöka få tillbaka färgen jag hade innan, den är mer lik min naturliga.


Av sofie - 5 november 2010 14:22

     

the greatest thing you'll ever learn
is just to love

and be loved in return 

Av sofie - 4 november 2010 18:20

      

Klippte en väst av en gammal jeansjacka. Sen satte jag dit lite nitar som var från ett gammalt bälte. Gjorde de på kanske 20 min? Tyckte den blev helt OK ändå.


Anna, Ralph och Debbie var här också. Jag och Debb planerade in nästa veckas träning. Måndag, Onsdag, Fredag blir det att börja med sen ökar vi när vi känner för det. Ska bli kul att börja röra på sig lite mer igen, saknat det lite faktiskt. 


Jaja, nu ska jag spela lite spel med the familia. Har ingenting inplanerat inför imorgon, kan inte riktigt bestämma mig. 


Puss

Av sofie - 4 november 2010 11:57

    

Hello!


Lägger ut en bild på hur jag ser ut idag och på en hemlig sak som jag tänkte visa er sen! Vad kan de vara? En vanlig jeansjacka? Ett par byxor? En väst eller en massa trajsor från en gammal jeansjacka.. ?? 

Ni får en bättre bild på outfiten senare och så visar jag även vad jag gömmer på bilden, nu måste jag kila!


PUSS

Av sofie - 3 november 2010 23:05

Hejhej


SUPERduper bra dag. Börja med att gå till UM, följa upp vad de var för fel med mitt preventivmedel, men de fanns inge fel. Pust ut.


Jag åkte hem till Anna efter det och fick låna lite kläder som hon inte använde så värst mycket. Sen så åkte vi med Ralph till gymmet, första och sista gången jag gymmar. Skit tråk, tycker jag. Jag gick bara runt lite, utmanade väl inte mig själv heller så värst mycket. 


När jag väl kom hem till Deborah sen så åkte vi och handla och kollade på Fellon med Mamma, Ralph och Debb. Asbra film! Nu har jag och Debbie iaf bestämt att börja träna igen.. påriktigt! Ska bli skitkul, är riktigt taggad nu alltså.


Beach 2011 here I come! 


Denna dagen har varit riktigt bra, loooove it!

Av sofie - 3 november 2010 11:49

Skåne sommaren 2009 debbie, jag, anna


Snart ska jag till stan och tillbringa lite tid med Jakob, efter det bär det av till Anna en snabbis och sen åker jag till Debbie. 


Ha en bra Onsdag!
ps. Någon som har hittat min försvunna gråa jacka än? (bild) Har varit borta i mer än ett år nu, och den var helt ny också. SKIT. :( 

Av sofie - 2 november 2010 22:42

  

Ovido - Quiz & Flashcards