Alla inlägg under november 2010

Av sofie - 18 november 2010 21:10

till syskonen HANSSON + mamma och pappa. och för alla er andra om ni känner för att ge mig en julklapp ;);) 

Börjar väl bli en liten tradition att tjejerna lägger ut önskelistorna på sin blogg, mycket mycket smidigt! Här är iallafall min..


  

Personlig almanacka

stora (gärna two-fingers) ringar -> StylebyTyra.se osv. strl M/S 
fint block -> som jag kan ha som Dagbok
sportBH och BH -> strl S/ 75 D?
kilklackskor -> svarta/gråa strl 36
presentkort -> nelly.se,HM, Lindex, Monki
plånbok -> m dragkedja - helst en diskret färg, beige /svart osv.
stor halsduk -> breda ränder med diskreta färger beige/kakaigrön/mörkröd osv.
pälsmössa -> brun inte ljusbeige/vit
väska -> mellanstor ,häftig m. nitar, kedjor, fransar osv.
pannbandet och "halv"vantarna -> på bilden från lindex

Önskar mig även:
träningsskor -> strl 36 - inneskor
kläder
sminkspegel ā som man kan ha i väskan
vantar


Försökte vara så exakt som möjligt, hoppas jag lyckades?

 

Av sofie - 18 november 2010 17:32

Hello!


Har sovit eftermiddag i 40 minuter ungefär, otroligt skönt! Ska träna halv åtta och innan det ska jag föörsööööka träna på räddningstjänstprovet vi har imorgon, kommer de gå nå bra? Njaaa.. tveksamt.


Har lämnat in lite uppgifter nu i skolan, är så otroligt stolt över mig själv att jag orkar ta tag i skolan på ett sätt som jag aldrig gjort förut. Jag gjorde ett arbete i Omsorg på 6 sidor, 6 HELA SIDOR. Feedback till mig! :) 


Imorgon är det sista skoldagen för OP10A, tråkigt men sant. Men det ska nog lösa sig, att bli en större klass har sina fördelar det också! 

Liver rullar på rätt så bra förutom att mörkret gör än lite små depprimerad.. nej, nu är det plugg och efter det träning! Afro Dans står på listan idag. Min handled är otroligt mycket bättre än vad den var igår så jag hoppas på att köra på STENHÅRT!


Puss 

Av sofie - 17 november 2010 20:19

Hej alla glada?


Kortfattat

Skola
Schemaändring
Stress
Plugg
Aerobics
Plugg


Långfattat

Min dag har i stort sätt sugit, hårt.

Det började med att jag fick sovmorgon, skippade idrotten med min dåliga handled, därefter var det lunch och klassråd på shemat. But no more! Nu är det nämligen så att vi fått schema ändringar då OP10A och OP10B ska slås ihop, jag är grymt posetiv till att vi ska bli en större klass med nya människor att lära känna. Alla är väl dock inte lika posetiv till det som jag.. men det stora FETA minuset är att vi slutar 16 mån+ons+tors- Skönt? NEJ. Hatar att sluta sent, jag blir så sur på slutet av dagen när jag inte får i mig energi. Får väl bli en vana att äta godis eller frukt helt enkelt.


Gick på Arobicspasset idag istället för Skivstång vilket är ganska självklart när jag gjort illa handleden.. Men de var kul, skulle varit roligare om jag kunde tagit i till max, men men. Bättre lycka nästa gång! :)


Har varit stressad hela dagen.. gick väl ner lite efter träningen men innan dess har jag varit onödigt stressad. Kan de vara mörkret som gör att tiden går fortare? Vi har mycket i skolan just nu, stressad mig lagom mycket.. för att inte överdriva. 


Så här såg jag ut idag! + en stukad handled - stackars mig!

          

TIPS! Rihanna har släppt ett nytt album med grymma låtar, speciellt "whats my name?"




Av sofie - 16 november 2010 15:15

Hej!


Kom hem från skolan för ungefär 1,5 timme sen. Har pluggat sen dess! Wihoo, nu behöver jag inte plugga på hela dagen! ASskönt. 
 
Nu tänkte jag bara lägga mig och ta det lugnt.. tagga inför träningen ikväll. Kiboxningen igår var förresten grym!! Det var sjukt jobbigt men jättekul och man blev helt skakis efter. Idag är det Core Bouso som gäller, varken jag eller Debbie vet exakt vad det är men det blir nog bra.  


Puss

Av sofie - 15 november 2010 11:47

memories

 
Fösta födelsedagen spenderad med Jakob. Han fyllde 16 och jag var 14?

  
Min första födelsedag spenderad med Jakob (han missade när jag fyllde 14). Här fyllde jag 15 och han var fortfarande 16:)
 

Här fyllde han 17 och jag var 15.

 


Här fyllde jag 16 och han var 17 :)

 
NU: några dagar innan han fyllde 18 :) jag är 16
 



Av sofie - 14 november 2010 20:28

Jag vill färga mitt hår NU. Var jag tvungen att färga det såhär mörkt? (vill ha ljusbrunt, inte mörkbrunt -.-)   
   

INTE BLOND, ljusbrunt! :)



Av sofie - 14 november 2010 18:40

evas nya katt, urgullig!

  


man kunde verkligen göra vad som helst med henne, hon rörde sig inte ur fläcken..

Av sofie - 13 november 2010 13:33

Tänkte bara tipsa om denna sida som säljer ÄKTA CONVERSE för 400kr! :)


  



Ovido - Quiz & Flashcards