Alla inlägg under november 2010

Av sofie - 25 november 2010 21:56

Skivstångspasset gjorde inte min träningsvärk så mycket bättre.. både jag och Debb var helt skakis i både armar och ben efter passet. Var inge kondition över huvud taget bara styrka. Var inte så värst kul men kändes grymt bra efteråt!


Imorgon är det äntligen fredag, då blir de massa mys med både Jakob och Mamma, om inte Jakob är sjuk förståss. Vi ska äta världens goaste gratäng och så ska vi äta lite glögg med pepparkakor och mandariner.. har varit sugen på det i flera dagar. Eller så blir de chips, cola och godis. Vi får väl se. Helgen ska bestå av mys och vila, dvs att gå ut så lite som möjligt!


NU: SOVA!

 
PUSS

Av sofie - 24 november 2010 19:30

Fan vad arg jag blir, ursäkta att jag svär. Men nu har jag haft träningsverk i benen i 3 dagar! Kunde knappt ta i på Aerobicsen för att de gjorde så ont. Hoppas de går över så jag kan köra stenhårt på Skivstång-passet vi ska prova imorgon! :)

     
Feedback till mig: Har tränat Måndag - Torsdag i 3 veckor och så har jag inte ätit nå godis den här veckan! (3 dagar har gått, men ser inte ljust ut för att någon godis ska slänga sig in i min mun imorgon heller!) Taggar redan till Beach 2011!! 


Nu ska jag se Paradise Hotel och efter det blir det Grey's! 


PUSS

Av sofie - 24 november 2010 17:35

Åh vad jag saknar!!    

Av sofie - 22 november 2010 22:55

obeskrivlig kärlek
 
Nu är de officiellt  OP10, no more OP10 A eller B, just OP10. Vi hade våran första lektion tillsammans, idrott. Vi körde väl lite töntiga lekar men tycker klassen redan fått en grymt bra start. Tycker det är jätteroligt med ny klass, tror de kommer fungera great med lite fler tjejer!


Efter skolan fanns min säng hemma, jippi! Så nu ska sova som en gris efter det JÄTTEROLIGA kibox passet. Jag garvade mig igenom hälften, haha de var så länge sen jag verkligen garvade så mycket. Eller okejdå, förra gången jag busade med Jakob fick jag också skrattanfall.
Ska lägga fram lite kläder imorgon så jag inte får panik imorgon. Gud vad ordningsam jag ska vara!

 

Av sofie - 21 november 2010 16:58

Hello!


Vaknade och satte mig ner för att plugga lite.. läste igenom frågorna och insåg att de var omöjligt. Så jag gör det istället imorgon. Börjar bli sjukt skoltrött och jag längtar som ett as till jullovet!

Jag drog iallafall till IKEA med Mamma och kom hem nyss. Fick en ny säng
- TACK MAMMA   .

  


Nu ska jag ner och få någonting i magen och efter kanske jag tar mig en bit kladdkaka?


Imorgon är de KiBox igen, ska bli skoj! :)

PUSS


Av sofie - 21 november 2010 10:40

Är jättetrött! Satt uppe och spelade canasta igår, vilket var väldigt roligt men satt uppe till halv 1 vilket var lite för mycket för mig. Har faktiskt lagt mig tidigt hela helgen. Imorgon är de en ny vecka, en ny klass, nytt schema och nya människor. Kan väl säga att de är få som är lika positiva som jag, men det är bara roligt med nya människor. Vi får se vad dagen bjuder på, hoppas de inte blir allt för mycket tv. Hare! :)


Såhär såg jag ut igår

           

spetströja - Ginatricot
högmidjeshorts - avklippta jeans från HM

Av sofie - 20 november 2010 14:10

               


Ni får en bättre bild senare! 


Puss 

Av sofie - 20 november 2010 10:48

Hejhej!


Försöker klura ut vad jag ska köpa till min kära familj, speciellt systrarna som är svårast med ändå enklast att köpa till.. Jag vill köpa allt och lite till, men jag som fattig måste tänka på det också, så förvänta er inte för mycket!  


Ångrar att jag sökt jobb, få hoppas på att jag inte får något. Jag måste verkligen satsa stenhår på skolan nu, försöka få höga betyg så jag känner mig duktig. Med träningen nu som jag börjat med skulle de bli omöjligt att hinna med jobb, men sommarjobb är ett måste!


Jag kan faktiskt avslöja vad jag tänkte köpa till Jakob eftersom vi kom överens att inte köpa någonting till varann igår. Han tänkte köpa en jättedyr present till mig så jag är glad att vi avstod, han får inte lägga ut så mycket pengar på en present!
Jag tänkte iallafall göra en scraapbok om oss som jag skulle ge till honom, skicka efter bilder som jag skulle klistra in och skriva en liten mening eller text till. Skulle blivit asbra, men men kan nog göra den ändå och ha den för mig själv! :)


Jaja, nu måste jag duscha och fixa mig, Mamma fyller 52 imorgon vilket ska firas idag.

Bilder läggs upp senare.
PUSS 


Ovido - Quiz & Flashcards