Alla inlägg under september 2010

Av sofie - 6 september 2010 14:15

Hello!


Skönt skoldag slutade vid 13, pågrund av att engelska läraren var sjuk. Ska gå ner och ta mig en macka och sen ska jag sätta mig ner och plugga lite matematik. Matteläraren hade genomgång idag hur länge som helst så man fick ju inte något gjort. Här har ni dagens iallafall, btw, jag har blivit grymt duktig på att lägga upp dagens outfit, håller ni inte med? ;)

     


PS. tävlar om en personlig-almanacka här

Av sofie - 5 september 2010 12:07

Drar till Papi nu med syster D och därborta träffar vi syster E. Såhär ser jag ut idag. drar nog på mig mina uggs och en skinnjacka.   


Ha en toppen söndag!   

Av sofie - 5 september 2010 11:57

jag älskar dig, nu och föralltid. v

    

Av sofie - 3 september 2010 22:49

Hej!


Är hemma nu, har varit en väldigt lugn fredag och kan inte fatta att det redan är det heller. Veckan har gått kusligt snabbt och skolan är bättre än någonsin. Hade räddningstjänst för första gången idag, verkar roligt. Längtar tills Hudik och tills APUn, (praktiken). Allt känns väldigt bra nu iallafall och imorgon ska jag till Jakob och vi ska äta gott och sen ska vi se på BIO för första gången under våra år tillsammans. Ser fram emot det. Och på Söndag drar jag iväg till Papi med min syster Deborah. Ser fram emot det också. 


Kan dock inte sluta tänka på min fina farmor som gick bort, varje gång någon nämner cancer, död, begravning, farmor, porslin eller rosa rosor börjar tankarna sätta igång. Men jag försöker tänka posetivt, hon har haft ett bra liv och lever nu ett bättre liv på en bättre plats än jorden. Jag saknar dig.   




Av sofie - 3 september 2010 17:26

Hej hej!
Har endast hunnit med skola idag, somnade på soffan och vaknade för bara 10 minuter sen. Har sovit i 2 timmar vilket var GRYMT skönt. Det var länge sen. Nu ska jag dra till Danne och se hans nya lägenhet.. och kl 8 ikväll drar jag till Sofia och myser med henne. 


Pusshejs! :) 

..

Av sofie - 2 september 2010 20:14

Allt jag har att säga idag är:
LIVET LEKER! 

  


Av sofie - 1 september 2010 21:30

Dagens outfit!    


Invigde mina nya uggs!

Av sofie - 1 september 2010 21:01

Hej hej!

Idag började skoldagen med idrott, var väl inte så skitkul mest jobbigt faktiskt. Skoldagen pågick som vanligt och alla var helt döda efter sista lektionen. Efter skolan åkte jag hem till Min älskling och hade en så sjukt bra och underbar dag med honom. Nu är jag hemma och kikar lite på fångarna på fortet. Ska ner och bälla vatten snart, är jättetörstig. Imorgon är det skola igen och vi slutar 15, får se vad som händer efter det. Tänkte ta mig en tripp på stan, får se om syster blivit frisk och kanske vill joina mig. :)

     

Här ser ni lite tydligare att vissa partier är lite ljusare än andra.

Nej nu ska jag snabba mig ner! Pusshejs

Ovido - Quiz & Flashcards