Alla inlägg under september 2010

Av sofie - 26 september 2010 10:16

Redan söndag?!

Snart är det väl julafton också. 


Har väl inte skrivit riktigt vad som hänt under helgen, är inte något jag orkat eller haft tid för. Besökte iallafall den nya gallerian i fredags, vi hade en lång lunch så jag, panda, haglund och fanny passade på. Hittade några nya affärer jag gillar och även de äldre affärerna är större och har ett bättre utbud. I LIKE! 


Idag blir det en lugn söndag, ska fösöka tvätta och sen ska jag träna inför provet vi har nästa vecka. Kanske ta mig en promenad också efter allt onyttigt igår. 


Imorgon är den en ny vecka vilket jag ser framemot. Tiden får gärna gå snabbt, längtar redan tills nästa lov och framför allt till nästa sommarlov. 


Puss

Av sofie - 25 september 2010 23:35

Som jag skrev igår färgade jag håret. Jag bestämde mig för att det skulle bli mörkare vilket det även blev. (mörkare än jag hade planerat) Såhär blev det!   

Var väldigt osäker på färgen först, men efter smink och mycket beröm blev jag super nöjd. Ska inte färga tillbaka till blont, inte på läääänge! :):)
Färgen heter "moccabrun" 


Dagens outfit = HM

  

+ en ring som inte syns på bild, även den är ifrån HM.

Av sofie - 25 september 2010 23:04

hellu

Jakob fyller år på Tisdag men vi firade han idag istället. Här får ni några få bilder.. 

födelsedagsbarnet och en utav mina presenter (skjorta)     typ jäääättteeegooooddddmaaaatttt <3<3<3   nu och föralltid


av mig fick han:
2 skjortor, en svart, en grå
2 öl
2 chipspåsar
och ett armband 

Av sofie - 24 september 2010 22:31

Debbie står här och färgar håret på mig just nu, nu ska det bli ännu mörkare! Skit grymt. Har varit hos Baby hela dagen, haft ovanligt roligt haha, vi är knäppa. <3 

När jag kom hem från Jakob och även Icamaxi där jag köpte lite grejer hade mamma varit och hämtat ut mitt HM paket, där fanns det en ubersnygg klänning, en ring och en väska :   Maskara och "Ralph Lauren" parfym. 

  

Klänning 49:-

Av sofie - 24 september 2010 22:18

  


Två mysiga koftor ifrån mammas garderob, älskar den koftan på den första bilden. Som är köpt för säkert 30 år sedan :)

 
Av sofie - 23 september 2010 21:45

Hej


Måste skynda mig in i duschen, hatar att komma hem sent! Idag efter skolan begav jag och debbie oss in tilll spåret och sprang och gick. När vi kom hem var vi utelåsta och när vi väl kom in var vi borta på några sekunder. Väl vid skoaffären hittade vi 1 par av hurmångaskorsomhelst i min storlek. Blev frustrerad och gick ut..tomhänt. Stack till ÖB, köpte papper och sen åkte vi hem till Debb där vi träffade Ralph och lagade mat. Kolla BB och Idol. Spela Mario och sen end of day.


Nu in i dusch snabbt, hänga ner tvätt och efter det ska jag lägga mig ner i sängen och vakna upp till en riktigt lugn fredag. Måste hinna med att fixa Jakobs sista present också. HUR SKA DET HÄR GÅ?!


ciaoo

Av sofie - 22 september 2010 17:49

Hejhej!


Haft en bra men lång skoldag. Orkar inte! Sitter med böckerna uppslagna, har frågorna framför mig, rätt sida uppe och pennan är bara 20 cm ifrån mina händer. Trots det orkar jag inte ta tag i det. Människor Socialt och kurturellt kan vara intressant med att sedan göra uppgifter är en annan sak. Det absolut drygaste ämnet jag någonsin haft.


Vill köpa hem en fet godis påse, en.. nej TVÅ energydrycker och en saftig chipspåse. Skulle vara ett perfekt avslut på den jobbiga tanken på plugg men istället ska jag nog ut och springa en stund. Får inte igång det dära regelbundet.. jag gör det bara någongång sådär.. och de hjälper ju inte? Nej fy vad irriterad jag blir.


Nu ska jag ta tag i mig själv sluta tänka negativt och plugga.. sen springa. PUSS 

    


Av sofie - 21 september 2010 18:38

Nu är mitt lilla HM-paket påväg hem till mig, finally! 

  


Ovido - Quiz & Flashcards