Alla inlägg under september 2010

Av sofie - 21 september 2010 16:04

Ännu en superlång skoldag. Är helt slut och har nyss käkat upp de sista godisbitarna som var kvar från gårdagen. Ska snart sätta mig och plugga lite efter att ha piggnat till lite. Aldrig aldrig aldrig mer att jag cyklar i motvind, blir så fustrerad av att trampa det hårdaste man kan men ändå inte komma någonstans. Jobbiga cykeltur.


Helt plöstligt blev allting bara jobbigt när man ser hur löven blir färgade och den starka vinden piskar mot de små stackars oskyldia svaga löven. Och mot mig också för den delen. 


 

Sa jag de? Tigerr, min katt, försvann igår. Mamma ringde mig på lektion och berätta att han var helt spårlöst försvunnen, att hon varit ute och letat och allt. När jag kommer hem är jag sjukt arg på vems fel de nu var att han hade stuckit. Så jag går upp och sätter mig vid datorn och hör plötsligt någon mjaua. Jag ställer mig upp, kollar förvånnat och lite misstänkt på min fina vita byrålåda och tänker för mig själv "De kan inte vara sant!" Jag smäller upp alla lådor och tillsist tar jag lådan högst upp i högra hörnet.. och vad tror ni ? JOO såklart där ligger min ligga kisse. STACKARN. Fy vad dum jag kände mig. Men kul vare ändå, hihi.


Nej nu ska jag ta tag i det här, plugga lite och sedan ta  mig en låååång, sköööönt, vaaaarmmm dusch. Puss

Av sofie - 20 september 2010 22:07

hejhej!


Den jobbiga, långa måndagen är äntligen över! Måndagar är alltid så sjukt jobbiga. Inte bara för att man somnade kl 1 för att man följde valet och inte bara för att man är allmänt trött efter en rolig helg utan för att jag även är tvungen att vakna upp och cykla till skolan och börja den jobbiga dagen med MATTE. Nä, måndagar är jobbiga. Punkt slut. 


Har varit och handlat en present till Jakob nu. Köpte Det och sen ville jag köpa en till grej men.. det har jag inte råd med :(:(:(:(. Visar grejerna sen när hans födelsedag har paserat. Längtar så mycket tills min älskling blir 18år. Fattar ni 18?! Jag längtar redan. 


Det är mycket som snurrar runt i mitt huvud angående framtiden och jag längtar bara mer och mer samtidigt som jag försöker leva nu. Livet leker på fortfarande och jag fullkomligt njuter av allting. 

Av sofie - 19 september 2010 22:30

vilken perfekt helg..
en crazy fredag spenderad med vänner

  


en lugn lördag spenderad med familj

  


en mysig söndag spenderad med pojkvänn.

  


Jag och Jakob har varit tillsammans i 2 år och 9 månader nu. Känns helt underbart att ha någon man kan lita på till 100% i alla lägen. Jag älskar dig av hela mitt hjärta. v




Av sofie - 18 september 2010 22:19

  

När lönen är inkommen ska jag köpa skor, YummYY! :)

Av sofie - 18 september 2010 13:13

Kvällen blev verkligen lyckad efter många OM och MEN. Bilderna får tala för sig själva..

        

Jag och världens bästa hund Baloo <3     


Nu sitter jag själv hemma i spöregnet och funderar på att städa... om jag ens orkar. Blir en soffdag kanske. Ikväll drar jag till Daniel och firar honom. Puss 

Av sofie - 17 september 2010 16:36

Nu tänkte jag dra till Sofia, träffar Josefine och Elin där borta. Ha en rolig fredagskväll! :)

     

Av sofie - 16 september 2010 21:31

Imorgon är det fredag igen, veckodagarna går jättesnabbt och det måste ju vara ett tecken på att jag trivs väldigt bra i skolan. Jag orkar inte skriva så mycket mer, ser fram emot en rolig och crazy helg. 


Puss


Av sofie - 16 september 2010 17:58

    

Ska kanske klicka hem väskan, polotröjan och ringen när jag vet vad jag får i lön. :):)

Ovido - Quiz & Flashcards