Alla inlägg under augusti 2010

Av sofie - 14 augusti 2010 12:38

Kolla vad vi hitta i tidingen här hemma


Min söta rara katt är med i tidnigen. Dom har antagligen fotat henne på djursjukhuset när hon öronmärktes och steriliserades. hihi kul kul :)   

Hon ser väldigt arg ut på bilden...I don't blame her!

Av sofie - 14 augusti 2010 00:45

trött, cyklat runt över hela jorden känns det som. blä. min rygg.. myggbett. Vill klaga på allt. Men! Det ska jag inte göra.


Nu ska jag tvätta av mig allt smink, tvätta tvätta tvätta ansiktet och bara slänga mig ner i sängen.. blunda, andas in och påväg till att andas ut ska jag somna. Det händer efter jag bett mamma ta bort alla äckliga nattfjärilar från mitt rum. 

  

Puss

Av sofie - 13 augusti 2010 16:41

Idag försökte jag vakna lite tidigare än vanligt för att vänja mig lite tills skolan börjar. Gick upp 9 och kl 12.28 kom bussen till stan som jag och mamma gick på. Vi var på stan i 4 timmar och har hunnit mede mycket shopping och en riiiiiktigt god middag på Jensens Biffhus. Mums! Nu är jag happy happy happy, som jag alltid är när jag shoppat. 


TÄNKTE köpa den här tröjan men jag var jätteosäker så jag lämnade kvar den i affären.. snygg iallafall

  


Randig tröja + nya leggins

 

 tjocktröja Köpte även ett par jeans, en till tjock tröja och en till randig tröja.

Outfit till första skoldagen: check! 

Av sofie - 12 augusti 2010 23:32

Mysdag med älskling idag, vi åkte ut och fiska. Eller? Vi åkte iallafall ut med 3 fiskespön. 2 fungerade inte. Vems? MINA. Så typiskt, jag satt och var arg på dom och stirrade ner depprimerande i vattnet i 5 minuter men sen försökte jag njuta av att vara ute på öppet vatten med en av de bästa människorna på jorden. När vi kom hem kollade vi på Snabba Cash med godis och en påse Cream Cheese. Filmen var.. förutom att jag skuttade runt var 10 minut av panik att någon skulle dö..bra. Klarar inte av så spännande filmer.


Vägen hem hade en så fuktig luft så att jag trodde att jag hade fått astma ett tag. Helt sjukt.


Imorgon blir det stan med Mammi, hade!


  


Av sofie - 12 augusti 2010 09:38

Hatar att vakna upp med en fet huvudvärk. Kan det bero på att jag somnar till TVn och börjar min dag vid datorn? Ja. 


Måste smyga ner och ta mig en macka sen blir det kläderna på och cykla 8km till älskling. Sen ska vi ut med båten och fiska. Sen inatt ska jag cykla tillbaka yttligare 8km. Måste jag?


  

Av sofie - 11 augusti 2010 23:53

Fabulous SEK 649, Wildflower By Kenza - NELLY.COM

Ursnygga

Av sofie - 11 augusti 2010 17:54

En superduper bra miniresväska. Hur bra som helst när man bara ska bort över helgen eller så. Denna beiga väska och nessisär fick jag av min Mormor.

Thank you!:)

  

Av sofie - 11 augusti 2010 10:08

   Hade lite svårt att bestämma mig igår för vilket nagellack jag skulle ha. Bestämde mig tillslut för ljusrosa men sen visade det sig att den tog slut när jag kommit halvvägs. Så irriterande ! Fick bli det mörkrosa istället. 


Idag ska det bli ännu en dag ska jag ska ta det lugnt med mammsen. Vi åker och handlar och ikväll blir det ännu en powerwalk.


  

Ovido - Quiz & Flashcards