Alla inlägg under augusti 2010

Av sofie - 20 augusti 2010 10:09

 Här har ni några bilder från Farmos begravning, det var jättevacker och jag saknar henne mycket. Hur mycket jag än ville ha henne i livet fortfarande är det slut på hennes lidande och hon är nu på en bättre plats.
Vila i frid.    

               

Av sofie - 16 augusti 2010 21:50

Nu är det packat och klart! Imorgon drar jag iväg till ***berget med alla 1or! Har ingen aning om vad vi ska göra.. antaglien brännboll eller något liknande. Ska bli lite spännande och kul också säkert. Sover där över natten och kommer hem på Onsdag eftermiddag.


Kommer inte kunna blogga nu på några dagar pågrund av att jag åker till Skåne direkt efter jag kommit hem från ***berget. Men jag är tillbaka på Fredagen igen! 


Ha det så skoj här i Västerås sålänge och njuut av era sista dagar på sommarlovet/semestern!! :)   

Av sofie - 16 augusti 2010 14:02

Hej igen!


Nu har jag kommit hem från min första skoldag och det känns superbra! Vi började med att samlas i ljushallen och sen var vi uppdelade i klasser.. vi är inte så stora klasser vilket känns väldigt bra. Däremot finns det 2 OP klasser vilket jag inte trodde. Men sen vid 11 åt jag och 6 andra från min klass lunch där vi lärde känna varann lite bättre. Alla verkar jättetrevliga och jag är jätteglad med mitt val och så.  


Gjorde Eva sällskap efter min lunch..hon åt på McDonalds och fick lyssna på mig som var energisk. Var också väldigt trevligt!


Längtar tills imorgon då jag får lära känna alla bättre! :) 


  

superhappy


Av sofie - 16 augusti 2010 08:38

Hello my friends and family!


Idag är mitt sommarlov slut, skolan börjar. Klockan 10 ska jag vara där och jag är i stortsett redan klar.. har inte så mycket att skriva är gryyyymt nervös kan inte tänka...

Så här ser jag ut idag

facelook - 

 
outfit -  

randig tröja - lindex

väska - åhlens
cykelbyxor - bikbok
"converse" - skopunkten

Av sofie - 15 augusti 2010 11:37

Tänkte städa rummet hela dagen idag.. men det gick på bara någon timme. Grävde lite i lådorna som var HUR dammiga som helst och där hittade jag jättesöta brev jag hade fått från Bl.a Sukrea och Kristine när vi var bra kompisar.. hade även några från Lina och Lovisa. Så himla söta!! =)


Här har jag lagt en kompishög (den stora), en farmor+farfar hög och en Jakob hög. 

  


Sen städade jag även rummet och gjorde det fint på min vita byrålåda. =)

  

Av sofie - 14 augusti 2010 23:37


Jag har velat ha en piercing så otroligt länge nu. Navelpiercingen var bara jobbig och underläppen är för "tufft" för mig och lite emo aktigt, överläppen skriker fjortis.. jag vill ha en man kan dölja också. TUNGAN perfekt. Men.. vågar jag?
      

Av sofie - 14 augusti 2010 23:02

Har varit helt olidligt varmt idag! Inte kul när man inte planerat något tripp till stranden. 


Jag har iallafall varit med Jakob hela dagen.. tills nu. Vi har inte gjort något speciellt, kollat lite film osv. Det var nog sista gången jag träffa honom nu på det här sommarlovet. Känns uselt att säga så. Men mitt sommarlov varar bara i 1 dygn och några timmar till. Det kändes också uselt att säga. Å fy! Jag vill inte att sommaren redan ska vara slut. Den har gått för snabbt, alldeles för snabbt. Ska absolut inte jobba lika mycket nästa sommar. Det gör bara så att det går snabbare. 


Jag kan heller inte fatta att jag börjar skolan på måndag. Känns overkligt att aldrig mer gå till Apalbyskolan. Nu ska jag gå till en skola jag inte känner någon. Det känns samtidigt jätteskönt att äntligen få en ny start på allting. Sen ska man ju inte klaga på att man får träffa sin söta pojkvän varje dag i skolan. ;) Innan sommarlovet har vi bara träffats en gång i veckan hur länge som helst. NO MORE! :)


Dagens outfit

    

Ajuste! Får inte glömma att jag och mamma tog en Power walk för 3e gången denna vecka. Nu är det Mån,Ons, Lör minst som gäller. ;)

Av sofie - 14 augusti 2010 12:53

    

Ovido - Quiz & Flashcards