Alla inlägg under juli 2010

Av sofie - 4 juli 2010 23:16

          

Av sofie - 4 juli 2010 12:27

Hejhej..


sitter här med lite huvudvärk efter en dålig sömn i ett rum där de är 27 grader. Jag svettas som en liten gris och ska snart ta mig en dusch. De här vädret är olidligt om man inte badar eller har en pool man kan svalka sig i. Dessutom är det massor med moln på himeln och luften är väldigt kvav.


Igår var Jag, Jakob och hans familj ute med båten. Vi började med att åka ut till något ställe.. där vi tog första doppet från båten. Jag var väl lite smårädd för att det fanns fiskar där. Men sen drog vi iaf tilll Östra. Där kryllade det av folk så vi fick nöja oss med en liten gräsplätt mitt i allting. Vi badade och hade kul, jag dog efter sista doppet.. jag Jakob, emma och jakobs pappa krigade i vattnet med två luftmadrasser.. jag vet inte hur många kallsupar jag fick, blä! Men kul va de haha. Vid 8 blev det mat hos hans farmor och farmar. Sen stack jag hem vid 11.   

  

     

Nu sitter jag här, skit varm och jätteirriterad på att det är så varmt. Iallafall att de är så varmt inne. Men nu ska jag ta mig en dusch. Imorgon natt kommer mammsen hem, finally!!:)

Av sofie - 2 juli 2010 23:22

TJENA!


Nu är jag på riktigt party humör.. eller inteeeeeeeeee!!


Underbar dag.. börja med att bada i Sofias pool hemma hos Sofia med Sofia, mycket Sofia! Hade kul,, satt typ i en gummibåt och åkte runt i cirklar, synd att jag inte hade kameran med-.-


Drog vid 2 eller något, då kom Lina till mig vi åt och kolla lite bilder.. Sen kom Jakob vid 4 vi hade myyys. Åkte och köpte godis lite senare vid 6 kanske.. och några minuter efter det kom Eva och Rocko vi spelade kort. Hahahah - helt galna alla 4. 


Dagen har bjudit på många goda stunder och imorgon ska Jakobs familj och jag ut med båten.. ska bli jättekul. MÅSTE ta med kameran!!


Funderar på att beställa datan redan nu.. fast jag är 3500 kr ifrån att kunna göra det. IRRITERANDE! Ska höra med min "rika" syster som nyss köpt mobil för 5000kr, hon är ju värre än mig! :P


Imorgon bjuder jag på massvis med bilder, eller i övermorgon. PUSS <3   

Av sofie - 1 juli 2010 22:34

Hejsan!


Varit på stan idag med Sofia, jag köpte massa grejer.. och hon fick med sig lite grejer hem också. Vi åt mat på bredbar, super trevliga! Rekomenderar starkt.


Efter stan åkte vi ner till hennes halvsyster, stannade ungefär 40 minuter och hade jättetrevligt. Sen åkte vi hem. Trött som tusan satte jag mig på cykeln igen en halvtimme senare för att bege mig av mot jobbet. Här kommer lite bilder på kläderna jag köpte.
   cocos olja - 85 (parfymaffär)   liten plånbok - 50 rea (accent)   oversize linne - 149, cykelbyxa - 79, skor - 199 (HM, bikbok, skopunkten)   shorts - 199, flippflopp 20 rea (HM)    klänning - 79, sandaler - 249 (HM, skopunkten)   

väska - 399 (åhlens)

Ovido - Quiz & Flashcards