Alla inlägg under juli 2010

Av sofie - 19 juli 2010 12:31

  

grymt snygga ovanliga skor från nelly.com 



  

ursnygga sandaler för en billigare slant 


Av sofie - 19 juli 2010 00:30

samma visa idag som igår


men idag var jag och debb hos pappa de va mys. vi åt på kina och spelade massa spel därborta.. dessutom så fixade vi våra spargrisar också.. nej nu ska jag fixa mig för sängen och lägga mig och kolla tv tills jag blir jättetrött.. ååå tråk att debb sover trååk att ingen vill hitta på något imorgon tråk allitng. hejdå

Av sofie - 18 juli 2010 01:53

Hello


Klockan är väääldigt mycket och Debbie ligger här bredvid mig i sängen och sover.. eller ja nu vaknade hon för jag nös TVÅ gånger, stackarn. 


Iidag har varit ännu en bra dag.. verkar som dåliga dagar knappt existerar på sommaren. Nej men jag mååååste sova nu, jag tråkar ihjäl snart och svettas... datan blir såe varm.


God natt på alla som är vakna nu? puss

Av sofie - 17 juli 2010 00:41

Hello


Vaknade hos Debbie och tog bussen hem till Jakob efter det. Vi köpte mat och lite så därborta på ica och sen tog vi cyklarna iväg till Enhagen där Jakob har sin båt. (föräldrars båt rättare sagt) Vi hade jättemysigt hela dagen förutom när jag själv skulle ta mig ett dopp.. fiskfobin tog över vattnet. Jag är så skraj att jag inte vågade sprattla med benen under vattnet så jag höll dom uppe och simmade med händerna. Inbillade mig att min fotlänk var någon fisk. Tycket det är knäppt med fobier, töntigt är det ju faktiskt samtidigt som de är verklighet. Dagen har iallafall varit great! Älskar att vara ute med båten.. så avslappnande och mysigt. När jag och Jakob kom hem sen la vi oss i sängen och stannade sedan där heeeeeeela kvällen. 


Nu är jag hos Debbie igen och hennes kompisar har precis åkt hem, funderar på att lösa ett korsord eller slå på TVn och se nått värdelöst pogram.. lösordet lockar men jag vet att TVn kommer vinna tillslut. 


Imorgon kommer Jakob hit och då ska vi äta tacos, mums! Hoppas på en mysig dag då det faktiskt ska regna.. även fast man får solångest för några minuter behöver nog gräset, huden och hela västerås vila från solen ett tag.


Det var mina kloka ord för idag hej då. :)

Av sofie - 15 juli 2010 22:46

Hejsan!


Sitter hos Debbie nu vi har nyss kollat på en jääääättebra film, deja vu heter den hur bra som helst. Väldigt dålig film att försöka sova till eftersom man blir så himlans uppspelt av hur spännande den är. 


Imorse hade jag tänkt mig en lååååååång sovmorgon men istället vaknade jag av att min syster Anna kom. Jag snabbade mig att äta frukost och sen stack vi ut i poolen och solade. Vi låg där ute och solade i 4-5 timmar.. så skönt men blev sjukt trött efter. Jag och Debbie drog iallafall till Coop vid 6 och köpte lite godis som vi hade till filmen vi såg nyss. Hon ska sova nu och jag ska väl sitta uppe lite till. Skönt att ha med min dator :D. 

              

Imorgon bär det av med båten 2 gånger. Första rundan blir med Jakobs föräldrar, sen drar Jakob och jag ut själv med båten.. vet inte riktigt vilka som ska med. Men ser fram emot det iallafall. Nu har jag ju faktiskt äntligen semester så inga tider behöver passas. 

Av sofie - 15 juli 2010 14:43

varit ute i solen heeela dagen och nu ska jag ut igen ciao !:)

Av sofie - 15 juli 2010 00:50

                 

Av sofie - 15 juli 2010 00:49

Din personlighetstyp:

Tystlåtna, vänliga och samvetsgranna. Pålitliga. Sätter oftast andras behov framför sina egna. Stabila och praktiskt lagda. Värdesätter trygghet och traditioner. Välutvecklat sinne för form och funktion. Uppmärksamma på detaljer i det sociala samspelet. Extremt lyhörda för andras känslor. Vill vara till nytta för andra.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Inredningsdesigners, designers, sjuksköterskor, administratörer, operativa chefer, sekreterare, förskole- och dagispersonal, socialarbetare, personalvetare, juristassistenter, präster, kontorsansvariga, affärsinnehavare, ekonomibiträden, hemmafruar/hemmamän, trädgårdsmästare, kuratorer, familjerådgivare, hälsovårdspersonal, bibliotekarier, medicintekniker.


stämmer det?!

Ovido - Quiz & Flashcards