Alla inlägg under juli 2010

Av sofie - 25 juli 2010 23:13

Kolla vad jag lärde mig göra nyss! Pretty good för att vara första gången?   


gå in på www.voe.blogg.no så hittar ni den riktiga (som är mycket snyggare för den delen.) 


   de växer seriöst aldrig.. har haft den här längden i flera år nu. Tips?!

Av sofie - 25 juli 2010 13:35

               Tänkte ha den 1a outfiten först.. men sen såg jag att de bara var 15 grader ute.. men nu måste jag gå!! ska fira Robin som fyller 25 bye!

Av sofie - 24 juli 2010 16:22

Titta vad jag hitta!!
Grymt snygga smycken från den här sidan. Skulle vilja klicka hem halsbanden.. så grymt snyggt till en enkel tröja. Priserna är inte alltför dyra heller.

Av sofie - 24 juli 2010 15:22

                



Jag och sofia igår vid busshållsplatsen påväg hem från Haga. Kan säga att domdära 40 minuterna vi vänta på bussen gick rätt snabbt.


Puss

Av sofie - 24 juli 2010 14:33

        Mamma stickade tröja.. ska försöka övertala henne att göra en sådan till mig också i svart eller något.. cykelbyxor från bikbok, nitarmband jag fick från VR, väska från åhlens och ett par converse. 


Nyss varit på stan med syster Anna som köpte present till sin pojkvän Ruubin. Min fullproppade plånbok va hos pappa.. så den hängde inte med, som tur var. 


Igår var jag med Sofia.. vi gick ut och åt på spicy men ingen åt så värst mycket. Kvällen var lite udda men det var kul. Lägger in bilder i ett senare inlägg.


PUSS

Av sofie - 22 juli 2010 21:45

Rubriken säger väl allting ientligen.

Man kan inte få allt det man önskar sig.. och alla vet ju att livet bjuder på riktigt dåliga stunder.. det bjuder på val som kommer ändra hela framtiden.

Jag vill spola tillbaka tiden, gör Det ogjort. Sudda ut alla problem och fortsätta någonting som aldrig existerat. 


Dagen har börjat bra.. men gjort mig lite smådeppig här nu på slutet. När många dåliga saker händer på kort tid blir det väl enkelt så.


 I will always love you

yes

Av sofie - 21 juli 2010 00:49

OH NO!!

Ny HM katalog ute.. vill ha hälften av allt.. men måste vänta.. vänta tills jag fått pengar.. fåår inte beställa innan. 


Fyllde nyss en hel shoppingbag på internett.. tänkte beställa MEN i DID IT jag tog bort allting. Ni anar inte hur stolt jag är!


och för att inte göra samma misstag igen måste jag stänga av datan nu.. ska upp i normal tid imorgon för att inte missa hela dagen!


jobbigt inlägg..

puss

Av sofie - 20 juli 2010 17:45

Hej hej


Jakob åkte nyss hem.. de blev ett långt hejdå eftersom han åker till England på Torsdag. Så nu sitter Debbie och spelar och sen lite senare ska vi sätta på någon bra film. Idag ska jag lägga mig tidigare än vanligt eftersom jag sover så otroligt länge annars!! Jag hörde av Debbie att jag hade snott överkastet av henne.. förvånar mig ientligen inte haha :P Är inte så generös av mig när jag sover.


Hoppas värmen kommer tillbaka snart! De var ju den jag ville njuta av nu under min semester. Skit kärringvecka.


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards