Alla inlägg under maj 2010

Av sofie - 2 maj 2010 11:09

Veckan har varit bra..inget speciellt som hänt förutom valhborg som jag firade med mina  två systrar deras pojkvänner och pappa. Vi åt på en grekiskresturang och sen drog vi och kolla brasa, efter det stack vi hem till Eva där vi kika TV. En lugn kväll om man bortser från alla skrattattacker :). 

Igår träffade jag min Älskling Jakob som jag inte träffat på hela veckan. Skit jobbigt om du frågar mig. Får hoppas på att dagarna går snabbt så det blir sommarlov snart! 

Idag har jag faktiskt städat och nu ligger tvätten och väntar på att hängas upp. Ska väl ta itu med det snart.. så här kommer min vecka se ut hitintills

M- städ hos papi
T- skola+jobb
O- skola - No nationella prov - jobb
T-skola- nationolla muntliga matte - jobb
F-  LADY GAGA!!!! 
L- Jakob?!
S - städ+tvätt - jobb 

Maj 2009

 
Kollade på Beyoncé
   
Påväg till Sthlm Globen
  
Vårklädd i jeansjacka hos baby Jakob 

Ovido - Quiz & Flashcards