Alla inlägg under maj 2010

Av sofie - 27 maj 2010 10:28

Hello


Torsdag idag, sitter och lyssnar på musik och har nyss gjort mitt golv lite mer klädfritt. Känns bra, däremot är skrivbordet a mess. Men de skiter jag i just nu, för just nu väntar jag på ett brev så jag kan hämta ut mitt HM paket. I värsta fall får jag det inte fröns imorgon och då sitter jag och väntar helt i onödan. Fast jag har ju ientligen inget bättre för mig eftersom jag sket i skolan idag med. Så onödiga dagar nu när de inte finns något att göra. 

Men kolla vad jag hittade på topshop!

   superfina!

   

Av sofie - 26 maj 2010 10:00

  

linne

jumpsuit


bh

  

topp

   

(bak)

Av sofie - 26 maj 2010 08:53

Igår:
Äntligen har jag klarat av de två muntliga redovisningarna i Svenska och i Engelska. Så nu är mina VGn helt klara och redo att sättas på pappret för all evighet. Gick väldigt bra båda två :). Efter skolan stack jag till tåget med Eva, vi åkte till E-tuna för lite shopping som jag lägger upp snart och sen drog jag till pappa och städa. Jag hitta iallafall massa grejer på bikbok, älskar eskilstuna, och på HM. Fast där köpte jag inget. Hittade några jumpsuits på HM men köpte bara den på bikbok. 


SOFIE    JUMPSUITS  fortfarande


Idag är det ingen skola och vid 5 börjar jag jobba, får hoppas på att de går riktigt bra. Nu ska jag ner och äta frukost och njuuuta av min lediga tid. 

Av sofie - 24 maj 2010 22:35

Hittade denna klänning på BikBok för någon vecka sedan, och insåg att den skulle passa perfekt till avslutningen. Men jag hade bestämt mig för att inte köpa någon så jag fick nöja mig med någon annan.

    

och sedan...

åkte jag hem till syster yster som jag ärvde shopaholic-genen av och där hittade jag min dröm
 Är den inte ursomrig och söt? Jag absolut älskar den!

Så nu är det klart, bara örhängen kvar som gäller, och även en frisyr som ska hittas på. Jaja det ordnar sig, klänningen är ju det viktigaste :)

Av sofie - 24 maj 2010 12:46

Hello


Idag fick jag min första lön, hihi känns lite speciellt och jättekul att få in lite pengar på egen hand. Imorgon drar jag till stan med sister och gör lite ärenden och senare idag är det jobb som gäller. Kanske åker till Anna en snabbis efter, vi får se. 

Kramis

Av sofie - 22 maj 2010 21:34

  

skåneresa inbokad!

(ser ut som jag har jättekort hår på bilden hihi) 

Av sofie - 22 maj 2010 20:15

wow! vilken härlig för/efter middag jag spenderade med Debb och Ralph. Vi åkte till HM och shoppade till Ralph. Tyckte det var jätteroligt att välja ut lite grejer till honom tillsammans med Debb, han fick två par snygga skor och ett par shorts.Men tro mig han ville ha fler skor! Haha - jag tror jag smittat av mig!
Imorgon är det Jakob som gäller och då ska jag vara med honom och köpa kläder. Jag hade glömt hur kul de va! Hittade även snygga skor på DINSKO idag, köpte jag dom????? Nej, helt otroligt faktiskt.

Iallafall, jag kom hem nu för några timmar sedan och ända sen dess har jag kollat TV och ätit en underbar kladdkaka, så fantastikt god! Så nu blir de en liten power walk med mig själv, sen ska jag hoppa in i duschen. Nästa vecka kommer jag ha fullt upp, jag ska
- städa hos father
- träffa sister Anna

- köpa present till siss Anna med siss Eva 

- jobba

- träffa Emma

- spexfoto + välja ut outfit till de

- fira Morsdag

- få min alldeles första LÖÖÖÖN


...

Av sofie - 19 maj 2010 22:24

Idag har jag gått 1 timme och 45 minuter, ganska stolt och glad. Har lite ont i höften och imorgon hänger jag antaglien med mamma till farbror doktor. 


Fast jag vill visa mig stark och osårbar är inte det de lättaste ibland. 

i'm scared, i'm scared of lonley. 

Ovido - Quiz & Flashcards