Alla inlägg under maj 2010

Av sofie - 19 maj 2010 11:50

Ändrade lite och la till några saker också. Än så länge har min morgon bestått av att fixa headern och det här söta collaget. Nu kanske jag borde börja plugga lite. Kör igenom alla muntliga redovisningar.. ska inte vara så svårt.   See you lateeeeeeeeeer  

Av sofie - 18 maj 2010 22:26

hello


ska jag till skolan imorgon, ja/nej? Vad ska jag göra där.. umgås med alla och ännu en dag bara sitta och göra.. ingenting? Njäää.. får tänka på det. Jag pallar inte gå om jag inte har något att göra, då får jag hellre frånvaro och en ogiltig sådan. Eller så arbetar jag och tränar på mina muntliga redovisningar hemma ist. 


GICK till jobbet idag, var varmt, lite drygt pågrund av min höft, men så grymt uppfriskande, samtidigt som de va lite svettigt när den glödheta solen låg på som ett skållat troll. Tog 45 minuter. Ska nog gå till jobbet minst 1 dag i veckan. Sen nu har jag även duschat..mys med silvershampoo i håret som gör det stort och skummigt. :)

Nu ska jag leta fram någon bild ni kan kolla på sen ska jag förbereda mig inför sängen. Puss    

Av sofie - 17 maj 2010 21:29

Hej svejs, blir inte ett långt inlägg nu utan de blir en väldigt kort update.

Sitter med Pappa, kan väntar nog på datan nu.. och då ska han väl få den då-haha. Idag har jag varit ute i den heta solen och fått lite färg. Satte även på mig ett brunt linne och ett par militärgröna shorts som gjorde så jag såg brunare ut sen. Har även fått ett himla drygt rygg/höft problem som inte vill gå bort. Kan berätta mer om det senare eftersom detta skulle bli kort. Dagen har varit härlig och jag har haft det mysigt med katterna ute. Debb kom även förbi en liten stund som var kul. Mamma gjorde en jättegod middag med köttförslimpa och brunsås. MUMS sen åt jag pappas köttfärs här som också var gott.

puss

 

Av sofie - 16 maj 2010 22:54

ååååh jag bara njuter av livet nu, helt sjukt. Jag är helt överlycklig idag - fast de finns lite små irriterande saker så ser jag förbi dom när jag sätter på lite musik och bara tänker mig bort på hela den här helgen.


Idag åkte jag till Eva i Eskilstuna kl halv 4 där träffade jag min underbara familj. Vi diskuterade mycket, som vi alltid gör. Haha - bl.a MCfusk vi skulle se på kvällen, sen satt alla syskonen + deras killar och kolla vilken SEXTYP dom var i VeckoRevyn, och Deborah hade högläsning om olika sexfrågor i tidningen som "varför är jag så dålig på avsugning." HAHA. Jag älskar att min familj är så öppen och jag älskar att vi inte skäms för varandra, jag älskar min familj. Senare satte vi på MCfusk vilket inte förvåna mig alls att dom fuskar med lönena osv efter att debbie och anna jobbat där. Men efter där blev de mer tjejsnack då jag, eva och debbie snackade om hur svettig man blir mellan tuttarna ibland så kommer danne där och börjar fatta vad "tjejsnack" handlar om haha.

Nej men vilken härlig dag det varit, trots problemen runt om än så övervinner inget en dag med min familj - om inte alla är hungriga då blir de bara krig. 

Imorgon bär det av till E-tuna igen då jag ska städa, blir antagligen vårstädning i pappas bil om de är fint väder. Sen ska Eva dit också som ska bli roligt. :) På tisdag är det skola och jobb som gäller.

   

Av sofie - 16 maj 2010 12:27

Nästa vecka har jag 3 st muntliga redovisningar - kill me. Okej om de är skriftliga arbeten men nu är det muntliga och då måste man komma ihåg allt i huvudet. Åh.
   - haha rolig bild     

Av sofie - 16 maj 2010 11:16

              

  

Av sofie - 14 maj 2010 12:42

    SOFIE  JUMPSUITES

Av sofie - 14 maj 2010 10:51

Igår hade jag en jättebra dag förutom på jobbet där jag inte sålde någon.. men de går bättre på tisdag!
Debbie kom vid 1 då vi snackade lite och sen färgade hon mitt hår, kollade lite på Tya banks show innan hon gick till jobbet. Saknar mario kvällarna med henne och ralph haha !;(
 
Vid 5 kom min älskade Jakob hit han hade cyklat ända från bäckby fast han hade ont i huvudet för att vara med lillla mig, sötnos<3. Vi hade en mysig dag och allt var perfekt. Vi bakade kladdkaka och kollade på hockeyn, vi konstaterade också att kladdkakan stod inne förlänge vi ville ha den lite mer kladdig hihi. På kvällen cyklade jag med han en bit hem i de underbara vädret. Dimmigt, ganska varmt och mörkt. När jag vände var det lite läskigt enn annars så!
Under färgningen
 
Efter, allt är inte riktigt torrt där men jaja :)
 

Ovido - Quiz & Flashcards