Alla inlägg under maj 2010

Av sofie - 12 maj 2010 12:54

Nu har jag beställt bikinis som jag lovade mig själv.. och lite till.
Linnena kosta 49kr/st och den ena är lite genomskilnigt som kan vara mysigt på stranden.. och två BHar som jag är i stort behov av!
Allt detta gick på 371 + frakt - love it! 

Av sofie - 10 maj 2010 12:41

dåligt väder, dålig dag, dåliga besked..just nu hatarjag allting.. och just nu finns det inget som kan göra det bra..

 

Av sofie - 9 maj 2010 11:06

Hello
En bra helg, med bra personer. Saknar Jakob, vi träffas ju bara en gång i veckan.. men de kan väl vara skönt att få sakna någon ibland också. Längtar tills sommaren och tills jag hittar en ny bikini. Det är kris. Har lite ont i nacken idag, och ryggen. Vet inte riktigt vad det beror på, kanske sov lite snett eftersom båda katterna skulle få plats i sängen. Börjar iallafall jobba kl 16, och innan det ska jag hinna duscha, äta, klä på mig, sminka mig och ta det lugnt. Hinner jag det på 5 timmar? Njaaa. känner mig lite slö.

Äh, nu hoppar jag in i duschen innan jag ångrar mig hahaha. Puss    

Av sofie - 8 maj 2010 12:37

  
Härlig bild på syster och jag - påväääg to lady
Debb och Ralphiie, lägg märke till att hans syns i backspegeln systrarna Hansson moffar i sig McDonalds - foto:ralph  

Kö + Anna 

Jag, Anna, Ralph och Deborah - blev helt vit men äh   
Jag och Eva
LADY GAGAA
LADY GAGA
Monster Ball + publik
Gaga - hon bytte om 15 gånger under hennes uppträdande shoes
Hade på mig ett par klackskor, blev lite dryg ett tag haha - no more!

Av sofie - 8 maj 2010 12:24

Visste du att Lady Gaga:
 


  • Har varit strippa
     
  • Hon anses ha lika mycket makt som Barack Obama

  • Hon har skrivit vissa låtar till Pussycat dolls och Britneys Spears

  •  Hon är ientligen brunett
Av sofie - 6 maj 2010 11:15

  

Av sofie - 4 maj 2010 12:23

Driver jag me mig själv eller?
Dagen började, jag gick upp 5.30 satt och frös i soffan tillsammans med pappa medans jag tvingade ner mig frukost mackan. Klockan springer och jag sitter helt plötsligt i bilen till Västerås. Vid det här laget sitter och jag halv sover. Väl hemma läggar jag mig i soffan och kryper ner i en gosig filt. Klockan kvart över 8 börjar skolan, bäst att ge mig iväg tänker jag och sätter mig på cykeln.
I skolan var det tomt, inte en enda människa. Eller jo.. en gråhårig tant som får mig att tänka på att alla kanske dött..det kanske var krig här igår medans jag sov i Eskilstuna. Tankarna går bort snabbt och jag ringer Lina. Frågar var hon är och får till svar att vi börjar nio. Jag vill stypa mig själv.
1 timme senare...
Nu är det varmare ute, jag trampar iväg på cykeln.. men inte för snabbt då vindarna är väldigt kalla. När jag kommer fram till klassrummet i skolan finns det inte en jäkel där. Jag går ut.. hittar Lina frågar vad som händer. Hon berättar för mig att vi inte har någon kvalitetstid utan att vi börjar 10. 

Den här dagen är försenad.. eller så är jag förtidig. Nu sitter jag hemma 1 timme efter lunch, 2 timmar kvar tills vi slutar. Men vi har inga fler lektioner. Snart bär det av mot jobbet som jag hoppas börjar 16.45 om dom inte flyttat fram den tiden också.
BYE!

Av sofie - 3 maj 2010 13:51

Dagens shopping

tygskor 99:- 
 
hårfärg 89:-
    
2 par jeansleggins 299:-/st ni ser inte de tredje paret på bild eftersom jag måste åka ner och byta, tog fel storlek..haha.
      
och en jättemysig och tunn sommarklänning - dock väldigt genomskillning får nog ha bikini under eller osynliga underkläder..
  

Ovido - Quiz & Flashcards