Alla inlägg under maj 2012

Av sofie - 13 maj 2012 14:19

Malin var först ut på scen med några av hennes egnenskrivna låtar, hon va grym!
Evelina kom upp efter ett tag och visade sin talang med rockringar

 
Jennica och Anton, en av de sista på scen sjöng!


 
Så här såg jag ut! Tog på mig mina snyggrosaklackar LOVE
 
 

Av sofie - 12 maj 2012 23:05

 

Jag och Jennica flummade oss!  

Jag och Anton (en av killarna som höll i galan)  

   

Varit på välgörenhetsgala ikväll! 
Två vänner till mig som hade de som projekt arbete, sjukt bra allting blev alltså! Såhär såg jag ut, och så såg de ut i loungen där alla fixade sig! :) 

Av sofie - 10 maj 2012 23:02

Hejsan!


Inte blivit mycket uppdatering, gått i skolan till 15 och jobbat från det till 23 både idag och igår. Egentligen borde jag legat i sängen just nu, men ni måste få höra! 


Äntligen har allting löst sig! Jag är så sjukt glad (läs var, nu är jag bara trött). Citygymnasiet ska köpa upp västerås fria sug gymnasium och dom har studentbostäder som jag kommer få flytta in i, senast till hösten. Förstår ni lättnaden? På en dag har jag en säker skolgång och får ta studenten och så har jag helt plötsligt ett boende också, yeeey! :D Nu slipper jag oroa mig för framtiden och slipper sitta och kolla på lägenhetssidor varenda eviga dag. Så himla skönt!!


Har haft mycket att göra i veckan, inte haft tid för plugg alls! Så nästa vecka blir massor med plugg för alla arbeten ska vara inne v 21. Men jag klarar mig nog! :) Nu ska jag lägga mig i sängen, somna med ett leende på läpparna och förhoppningsvis vakna upp lika glad :). 


 
Någon som verkligen hjälpt mig under dessa jobbiga ovissa veckor är min älskling, men självklart familjen också STOR puss till er. Älskar er alla så mycket bästa ni 

may

Av sofie - 8 maj 2012 22:06

Planerar redan min andra tattoo, tror de blir något som ska representera familia! :)
      

Av sofie - 7 maj 2012 21:42

 

Det som får mig på fötterna igen när jag är ledsen är när jag tänker på hur många som älskar mig och att jag älskar dom lika mycket tillbaka! Det är verkligen det vackraste som finns, kärlek!
  

Av sofie - 7 maj 2012 21:25

Hej!

Ser fram emot den kommande veckan! Igår tyckte jag synd om Jakob, just i min bergochdalbana får jag sockersug så in i helv*te. Jag fick panik, och nu har jag bestämt mig, för att sluta äta.... godis. Åh så svårt de ska bli! Men har laddad upp med frukt här hemma och ska äta regelbundet så jag inte blir sugen på sötsaker! Är så sjukt glad att Jakob banka in i mitt huvud att jag måste sluta äta så mycket godis, jag MÅSTE vara sockerberoende. Skit. Men jag ska klara av det, och sluta äta godis!
 
Idag blev de ingen springtur, har tagit hand om en vän som inte mått bra alls och försökt så mycket jag kan och trösta henne. Men en promenad till och från skolan blev det! :) Imorgon blir de samma sak! 

Ikväll är det en såndär kväll som jag saknar min baby asmycket, vill egentligen mysa med honom tills jag somnar! Längtar så sjukt mycket tills vi bor ihop, kommer sova som en stock varje dag, somnar alltid sjukt snabbt när jag är med honom :) MIn trygga och underbara älskling!

 

Av sofie - 7 maj 2012 10:38

Ååh så fint väder det var igår! Satte mig i solen i en stund innan Jakob kom, sen spenderade vi någon timme där innan vi gick in igen. Så skönt! 
       


Idag tar jag en promenad till skolan, och en promenad hem sedan blir de springa i spåret när jag kommer hem! :) Ska fortsätta så hela veckan, 1,5 h motion varje dag är inte så dåligt! :)
 
Såhär glad ser jag ut idag! :)  

Av sofie - 5 maj 2012 20:53

Hello!


Har lite saker i skolan jag måste göra klart. 5 inlämningar, helt sjuk! Är sjukt stressad, blir mycket plugg i nästa vecka! Haft en ganska skön jobbdag, gick öppning så började tidigt imorse och de var sjukt mycket förberedelser för lunchen då de är barnens dag vilket betyder = maaaasssooor med folk. Skönt att sluta tidigast av alla :D.


Nuläget
Lägenhetssökandet: Har tackat nej till yttligare en lägenhet i hallsta, jag har helt enkelt inte råd med en 2a. Har nu sökt en etta, får jag den då tar jag den om den ser OK ut! Fatta, kommer bo helt själv!!  De är inflytt i September vilket betyder att jag bor hos syrran i sommar. Hoppas jag får den!
Västerås fria gymnasium: Av alla rykten, eller ah... eleverna på citygymnasiet påstår att vi ska bli uppköpta av dem. Enligt våran ägare på Fria så säger hon att hon inte kan säga vem de är men att skolan ska säljas men att de inte skrivit på papper än. Vi får la se vad som händer.

Mitt hemliga uppdrag: Ej hemligt för dom flesta längre! För typ första gången ska jag göra något min familj inte vet om, känns jättespännande! ÅÅh så kul de ska bli :D


Annars? Jo, blir jobb imorgon igen, ska upp tidigt som attan men slutar tidigare då vilket jag verkligen föredrar! Längtar jättemycket för Jakob kommer till mig efter jobbet och sover här, ska bli så himla mysigt!


      

Ovido - Quiz & Flashcards