Alla inlägg under september 2011

Av sofie - 25 september 2011 20:29

Hej!
La in ett inlägg här innan, men det funkade ju inte. (?) Så jag försöker igen. Nu kommer jag inte ens ihåg vad jag skrev men skit samma...
Här kommer bilder från i Fredags:
Åt god mat på en grekisk resturang och pratade i timmar om allt och ingenting

 
 jag och älskling  
teuqila shots (my first)
 
Dansa halva kvällen, killarna i soffan och tjejerna på golvet(som vanligt). På den här bilden försöker jag dansa som Kelly, Eva och Deborah ger upp och dansar kycklingdansen (något liknande iallafall) istället, hahaha :)
 
Jag dansar som en tok med Jakob, han får nog och slänger upp mig på sin axel..
Resultat:
Jag fortsätter dansa...på hans axel!    
Om vi räknar bort de sista timmarna var kvällen riktigt bra! 

Av sofie - 25 september 2011 08:28

Krånglig helg, har varit rent ut sagt en berg och dalbana.. känslomässigt.
 

Ska åka till jobbet nu, jobbar till 16 sen ska jag hem och sova. Mååååste verkligen somna tidigt idag. Har knappt sovit någoting denna helg för att vara mig..
Bilder från helgen får ni när jag fått dom haha.. här är en bild från i fredags morse iallafall
  
man mår bäst av att inte veta 

Av sofie - 22 september 2011 18:43

Sitter för tillfället och spelar min nuvarande favorit låt...likie likie!

Nu är det nästan exakt en vecka kvar tills jag flyttar. Nu JÄVLAR är det dax att börja packa. Så här ser det ut just nu...

Efter det ska jag leta upp något jag ska ha på mig imorgon, då ska pappas firas. Vi ska äta på en grekisk resturang och efter det är det dags för syskonkväll! 

PS. KOMMER SAKNA MIN URSNYGGA TAPEEEET! Jag vill typ döda mig själv, varför måste jag skiljas från den? Har aldrig älskat en vägg så mycket som jag älskar den väggen. Min Min Min! Någon som vet var man kan typ "kopiera" tapeter? 

Av sofie - 21 september 2011 21:36


Spenderat dagen med Jakob, gjort mitt första teoriprov! Gick det bra? Njääääää... Icke Godkänd. Börjar bli lite rastlös, längtar redan tills jag och Jakob ses nästa gång. Varför händer det så sällan?!?!
Nu ska jag spela lite wordfeud och försöka sova.
   Jag och Jakob(han ser riktigt nöjd ut?), ni ser dåvarande iphone-nörden- DANIEL HANSSON i bakrunden ;)

Av sofie - 20 september 2011 19:45

Har suttit och pratat med Jakob den senaste timmen, han har pratar om sitt pluggande medans jag har haft lite roligt med min nya eyeliner..
 
Började "lite" smått..

  

Slutade såhär:
   

Riktigt snyyyyggt eller vad tycker ni??

Av sofie - 20 september 2011 15:33

Hello!


Fortfarande sjuk! Men jag pallarade mig till skolan ändå. Tog skolfoto och hann med lite matte sen orkade jag inte stanna kvar så jag åkte hem. Imorgon orkar jag förhoppningsvis med heela dagen. Får hoppas på det. 

Jag orkar inte skriva ska fortsätta spela Wordfeud.. haha nörd..

PUSS  
 

Av sofie - 19 september 2011 11:18

Hej! 

Nu har jag blivit förkyld igen. Legat hela natten och hostat, min hals svullnade typ upp på kvällen så de va skitjobbigt att andas. Så jag sitter hemma och är sjuk, det är dock mycket bättre nu så de blir nog skolan imorgon iallafall. 


Det är bara lite mer än en vecka kvar tills jag flyttar. Känns skit konstigt och otryggt. Men de är inte så konstigt ska ju faktiskt flytta ifrån mitt lilla fågelbo och flytta till ett helt nytt utan att trygga mamma är där. Jag måste packa herregud, jag suger på att packa haha.

Ska försöka städa och tvätta, gjorde ju trots allt inte mina vanliga söndagssysslor igår...
 

Av sofie - 18 september 2011 09:33

Hej

Ska till jobbet om några timmar, har ont i halsen och vill därför inte åka egentligen. Man pratar ju konstant på jobbet med gäster och då blir det ju inte bättre direkt ;). Jaja, får försöka vila upp mig till skolan imorgon. Läsa bok och hålla käften/sova under mina 4 timmar då jag inte har några lektioner. 

Haft ännu en lugn helg. Skulle egentligen ut på Lördagen, men jag orkar inte låssas vara glad och ha kul. Så jag skippade det och var hemma istället.


Nu ska jag försöka göra mig iordning så jag hinner äta lunch innan jag sticker. PUSS

   Jag, Jakob och förlovningsringen..--> I wish!

Ovido - Quiz & Flashcards