Alla inlägg under juni 2011

-

Av sofie - 2 juni 2011 10:37

Härlig onsdag!
Jakob kom hit på morgnen, vi låg och myste tills vi drog iväg till skolan. Han rensade sitt skåp, lämna in lite böcker o.s.v Jag fick lite fler tider på donken och sen åkte vi vidare till pettersberg efter några om och men... tog de lugnt med Evelina ett tag och sen åkte jag iväg till min syster Anna som fyller 24! Hade en trevlig kväll med familia och sen åkte jag till vasaparken och träffade Jakob igen. Sen hamnade vi plötsligt hos honom, mysmys och sen hem igen. 

Idag består min dag av damsuga och ta med vått i hela huset, gå till Gideonsberg hämta kamera, väska och cykel..cykla därifrån till solstudion, sola, och sen cykla hem igen.
Klockan är ganska mycket så det är nog det enda jag hinner med idag. Bilder kommer givetvis upp på bloggen snart. Men min kamera ligger somsagt hos Anna så den måste hem först. Men kika in igen ikväll!
PUSS
  

Ovido - Quiz & Flashcards