Alla inlägg under juni 2011

Av sofie - 7 juni 2011 08:14

                    

Evelina sov hos mig igår, så jag vaknade med henne och åt lite frukost innan jag övningskörde hem henne till pettersberg. Sen körde jag hem till Debb Debb och fixade mag(t)säck och körde iväg till framnäs. Vi låg där några timmar, sola och bada. Träffade även på Anna som också njöt av de fina vädret. Runt 15.30 drog vi hem, åt mat, jag bokade in massa jobbtider så nu har jag liiiite mer tider i sommar. Sen åkte vi ut igen runt 17, hämtade Jakob och tog en tripp med båten. Hur myyysigt som helst, vi hittade en vindstilla plats ganska nära land så kollade vi på flygplan (runt 7) som åkte runt. Vi fattade inte riktigt vad dom gjorde. Men dagen har varit jättebra iallafall!



Av sofie - 6 juni 2011 21:46

   Har varit ute i storts sätt hela dagen, blev även en tur med båten på kvällen. Lägger upp bilder imorgon OM jag har tid, ser ut att bli mycket att göra då också. Nu tänkte jag försöka fixa till mina saker här hos Debb debb, och äta lite mat. Bilder kommer förr  eller senare PUSS

Av sofie - 5 juni 2011 22:12

      

Evelina sover här ikväll, mysmysmyspys ♥
 

Av sofie - 5 juni 2011 18:18

Hej!

Vilken lugn dag jag haft! Har dock bara varit upp i 6 timmar.. börjar få lite huvudvärk också, blä. Hoppas den går över. Jag har i stort sätt bara tittat på tv idag hitintills. Sen har jag även packat en stor resväska tills imorgon. Det är nämligen så att jag flyttar över till min syster i sommar. Jag vet inte om de blir HELA sommaren men ett tag iallafall. :) Får även prova på att bo själv i 3 veckor, det ska bli riktigt spännande. Lagade mat gjorde jag också idag, stackars mamma satt fast i kö ett tag så jag slängde ihop lite spagetti och köttfärs i en panna och satte på lite ost och persilja, muuumms! Allt ser så mycket godare ut om man toppar det med något grönt :)

Evelina, jag och Jakob på löga i fredags 
Nu kommer nog Evelina snart så jag tänkte smörja in mig ännu en gång så att min hud inte börjar spricka av torrhet, måste bli bättre på det! Hoppas ni haft en lugn och skön söndag som jag.


PUSS
 

Av sofie - 5 juni 2011 11:58



Mys på Framnäs tills...detta inträffade...     Bort från Framnäs snabbt som attan, Sophia och Evelina på en cykel var väl inte den bästa kombinationen... :P       Hem till Jahsmine och festa!

Hade en galen kväll, jag och evelina mötte upp tjejerna vid framnäs för lite kvällsmys. Molnen kom emot oss så vi åkte hem till Felicia och bytte om för att sedan åka till Jahsmine. Där borta träffade vi Christoffer, Gallo, Simon och så småningom Torris. Festade som galningar tills klockan blev halv 2, då missade jag och Evelina bussen och fick vänta i 30 minuter på nästa. Riktigt lyckad kväll! 

Nu ska jag äta lite frukost, sov på tok för länge idag, även om de behövdes..

Av sofie - 3 juni 2011 23:30

Riktigt varmt var det idag! 20 grader nu på kvällen, huuur skönt som helst! Min dag bestod av Jakob, sola, äta, Evelina & Löga. :)

Nu ska jag gå och sova, sen upp och jobba imorgon därefter vidare till Evelina, kvällen är än så länge oplanerad.
  PUSS

Av sofie - 3 juni 2011 09:29

       


Trevlig och Mysig kväll! Jättegod kladdkaka, mååååste ha receptet!


Av sofie - 3 juni 2011 09:13

Hello!
Laddade aldrig upp några bilder igår, var knappt hemma någonting. Tog en promenad på 35 minuter till min syster, vi tog de lugnt till typ 18. Drog hem, åt lite mat. Fick med Jennica ut, vi stack och spelade volleyboll med Hanna, Jakob, Nogge och Lidmo på löga. Myggen var tokiga så efter en stund åkte vi till vasaparken, kanske var lika bra eftersom vi(JAG) sög på volleyboll. Tog de lugnt och umgicks resten av kvällen..
   Jennica och jag i väntan på resten av gänget


Jennica tappade en pytteliten skruv i gruset och envisades med att vi skulle hitta den, jag klängde och hängde över bänken medans hon satt ihop krupen och letade efter den. Vi såg säkert ut som två idioter haha!

Ovido - Quiz & Flashcards