Alla inlägg under februari 2011

Av sofie - 8 februari 2011 22:03

Hej!


Inte haft tid att uppdatera förrens nu. Har träffat min kompis Lina idag, vi har inte träffats på evigheter så de va mycket att snacka om, baknig, godis, film osv. Nu har hon iallafall dragit hem, och jag ska gå och lägga mig.          

  


God natt!

Av sofie - 7 februari 2011 19:03

Hello!

Tänkte bara snabbt visa jackan som jag fick hem idag. Saker jag beställer passar alltid, helt sjukt. Hittar nästan aldrig saker på stan. Kan de vara för jag ser de med ett så kritisktöga i vanliga fall? Jag är iallafall nöjd med min vår/höst jacka och dessutom kommer den passa perfekt till mina beiga vårskor. :)

Nu måste jag åka och träna(med min svarta sportBH som jag också beställte för den delen). Har varit utan träning en vecka nu, så idag kör jag STENHÅRT! Vilket jag alltid gör.. men ändå! 

PUSS 

Av sofie - 6 februari 2011 14:24

Övningskört för 3:e gången idag, wihoo!
Imorgon börjar både träning och skola, känns superskönt att börja med träningen igen.

Sommaren på Åland

Av sofie - 5 februari 2011 23:53

Haft en sjukt bra dag med Jakob, två sjukt bra dagar..
 
Dagen började med att städa lägenheten, damsuga och ta med vått. Därefter åkte jag och mamma till ica, köpte chips till tacopajen vi åt till lunch, mumsigt. Vid 15 var jag hos Jakob och efter det har i princip allting varit kul. Jakob har klantat sig mer än vanligt, han antog att hans mammas tröja var hans egen och tog på sig den, (vilket såg riktigt roligt ut), gick ner i en stor vattenpöl med flit för att bevisa att de var en isfläck,(vilket de inte var), halkade på isen när han skulle springa ifrån mig, (vilket lyckades eftersom jag var tvungen att stanna och garva, säger vi.) Ni vet den dära känslan man får när det känns som allting är på plats, allting är som de ska, allting fungerar bra, inga problem, inga beskymmer. Den känslan får jag när jag är med dig. v

   Jag älskar dig

Av sofie - 4 februari 2011 23:09

ägnat min dag åt Jakob.. samlat mina krafter, imorgon blir de storstädning för min del! Hoppas jag svettas av min jobbiga förkyldning då..
       


PUSS

Av sofie - 4 februari 2011 14:30

Hello!

Har inte gjort mycket idag i skolan, gjorde ett matteprov sen har jag bara i stortsätt glidigt igenom dagen. Längtar tills sportlovet kommer! Ska bli superskönt att slippa skolan några veckor..


mina nya vårälsklingar

Jakob kommer hit snart..skulle inte förvåna mig om jag hinner somna innan dess. Nu ska jag i alla fall ta mig en macka.

PUSS 

Av sofie - 3 februari 2011 15:20

Köpte två par skor idag, kunde inte bestämma mig om jag skulle ha kängorna i beige eller svart, men de är alltid kul med lite annorlunda. Märkte dock när jag kom hem att dom var lite stora så jag ska ner och byta imorgon..  

skopunkten: 299:-

skopunkten 399:-


Nu är de bara Jackan, och sportBHn som ska komma den här veckan sen är de slutshoppat på ett tag!

Av sofie - 2 februari 2011 17:28

Nu passar jag i dessa LEE shorts jag så länge velat komma i, hoppas jag går ner lite till till sommaren så de sitter perfect.. sen ska jag bara få mamma att låta mig låna dom hela tiden hihi (a)

  
finally!! 

Nu känns de lite bättre att skippa träningen p.g.a förkyldning, men jag är tillbaka nästa vecka!!

Ovido - Quiz & Flashcards