Alla inlägg under februari 2011

Av sofie - 22 februari 2011 18:09

Hej hej!


Nu är jag nästan klar med alla ansökningar till alla olika sommarjobb.. nu ska jag bara skicka iväg en till kommunen på onsdag. Ringde min praktik idag också, dom verkarde skit trevliga. Är verkligen peppad på att slippa skolan ett tag och pröva mina vingar i arbetslivet istället. 
     

Borde sätta mig ner och plugga nu.. känner inte alls för det. Men det är mitt sista prov på några veckor nu så jag får väl offta mig..


PUSS

Av sofie - 21 februari 2011 17:33

Kameran är beställd! Den beräknas komma in i lager på måndag, så i slutet på nästa vecka kan jag hämta ut den om jag har tur, yeeey!


Nu ska dra igenom frågorna till provet, tar typ en halvtimme så de blir väl mitt plugg för idag. Sen drar jag vidare till syster, medans mamma och min andra syster tränar, om hon nu är hemma/har tid.


PUSS  


update: 2 minuter efter beställning...

 

ååå, vilket flyt jag har

v.8

Av sofie - 20 februari 2011 11:22

Mina senaste dagar har inte varit så händelserika överhuvudtaget. Känns så skitbajstråkigt att inte kunnat träna på hela veckan. Idag ska jag dock köra ett skivstång/spin pass i 90 minuter. Är supertaggad!

Jag har dock fullt upp nästa vecka!
-Ringa Praktik
-Försöka mig på ett Aerobics-pass
-Tandläkaren
-Stor Städa
-Gå till Läkaren (kolla upp vad som hänt med mitt ben)
-Plugga till prov
-Skicka in ansökan om Sommarjobb
-Göra Prov
-Köra ett stenhårt skivstångspass!
-Säga farväl till min mor som reser bort i en vecka
-Ha tjejkväll
-HA RIKTIGT KUL
-Ha syskonfest
-Återigen Städa

Av sofie - 19 februari 2011 20:56

amen! sedär
ny jättesalt i bigpack!
    

och en energydrink från euroshopper såklart..

Av sofie - 19 februari 2011 11:52

Äntligen! Eller ja.. jag har letat i två dagar. MEN jag stötte på två av dom sämsta försäljarna igår. Han på elgiganten erkände för oss att han sög på kameror.. och honom vill man ju verkligen köpa av. Hon på mediamarkt sa att alla kameror var bra.. hon vill verkligen inte peka ut någon. Jag fick gå och peka ut någon JAG tyckte såg bra ut och då förslog hon bara bättre dyra systemkameror. Herregud.
    
Nu har jag hittat en på internett som bara är 9 dagar gammal. Som en len nykläckt bebis! haha.. men nejdå. Ska dock vänta med att beställa den tills den kommit in i lager. Har velat ha en ny kamera länge, så nu kanske de är dags att sälja min gamla.. någon som är intresserad?

Av sofie - 19 februari 2011 10:55

     

  


tre fina klänningar från HM. Vill ha NU!! 

Av sofie - 19 februari 2011 00:00

happy birthday-brillorna, åker dom fram i år igen kanske?

                 
Min födelsedag förra året.
Jag, Jakob, Robin,Anna, Ralph, Debbie, Danne 

Av sofie - 18 februari 2011 23:31

6 dagar kvar till tjejkväll
7 dagar kvar till syskonfest
7 dagar kvar till sporlov
15 dagar kvar till min födelsedag
17 dagar kvar till praktik


Om 1 vecka kommer jag inte gå i skolan på 5 veckor.. fy vad skööönt! :):)
    
Jag och Jakob har haft en relativt bra dag. Vi nästan slogs inne i köket när vi gjorde hamburgare. När vi ätit färdigt var vi dock på bättre humör. Resten av kvällen bestod av en, faktiskt bra, bond-film. 


Ovido - Quiz & Flashcards