Alla inlägg under februari 2011

Av sofie - 17 februari 2011 11:53

Har suttit och kollat igenom gamla bilder, en resa jag verkligen saknar var skånetrippen. Trots att andra gången i åkte ner var av ett tråkigt syfte är det alltid lika mysigt att va nästan hela familjen samlad. Dessutom gör alla någonting tillsammans, det händer inte alls ofta.


  

bild på mig, precis innan vi skulle påbörja våran bilresa hem till västerås

Av sofie - 16 februari 2011 16:40

Hej

Hade prov imorse, och sen hade vi rast i ett antal timmar, såg på film på lektionen efter lunch och sedan slutade vi tidigare på sista lektionen. Så dagen har varit slapp.

Nu när jag väl kom hem försökte jag plugga till provet jag har nästa vecka. Det går inget vidare. Jag känner för att sova, eller träna. Vill så gärna börja med träningen igen, men de är onödigt om de nu är något fel på benet.. vilket jag verkligen inte hoppas att det är. Förstår inte hur jag klarade av att inte göra någonting på dagarna när jag inte hade börjat träna. Nu känns de jättejobbigt, och istället för att träna bort allt fett så stoppar man i sig massa onyttigt för att man har så tråkigt. ÅH.  

 

Av sofie - 14 februari 2011 20:04

Ja, jag är liiiite deppig just nu.. Jag missar VÄRLDENS roligaste träning p.g.a mitt CP ben, sitter ensam på alla v- dag och har absolut ingenting att göra. Dock är klockan ganska mycket, har sovit för de mesta idag vilket gör att timmarna rusar. Snart ska jag lägga mig i sängen och sova. 
Tänkte ju göra lite situps och skit för att få någon träning men har fortfarande ont i magen av pizzabiten jag åt för 40 minuter sen. Blir att tvätta av sminket och sen sova. Imorgon är de ju inlämmningsuppg/prov på engelskan, KILL ME. Sen är de Prov på Onsdag. Herregud, jag längtar så sjukt mycket till lov/praktik.

  

Jaja, nu är det dags för mig att lägga mig ner och försöka sova. PUSS 

Av sofie - 12 februari 2011 21:47

Brukar ni få ryck och bara vill hoppa runt över allt? Blir glad av att dansa runt som en galning i hela rummet? Nehe.. sån är jag iallafall. Länge sen det hände, men sedär.. jag har fortfarande dendära andan i mig haha ;)


Det var stor rea på Scorette så Debbie kom hem med ett par tygskor till mig, fin vårig färg. Tror jag har samlat på mig 5 liknande "converse" de senaste året. 
       

Ni anar inte hur mycket jag längtar till våren, jag vill bara ha den här NU.    

Av sofie - 12 februari 2011 10:34

Åhh vilket underbart väder! Älskar när solen lyser på snön så man nästan bländas. Jag blir verkligen superglad och pigg av det. 


Min förmiddag som ännu inte är slut har bestått av att leka och kela med mina katter. Dom har varit helt vilda..speciellt matrix (tigerr), tror dock hans nya namn kommer förbli matrix. Han är sjuk, hoppar på väggar och dessutom på mina fötter. Hur mysigt är det?
 

Eftersom jag fortfarande är lite smått sjuk får de bli yttligare en hemmakväll. Lika bra att plugga på provet nästa vecka, har inget bättre för mig. Om jag hade haft the sims hade jag såklart nördat det. Får se kanske tar en tripp till min syster så kan hon fixa det.

NEW

Av sofie - 10 februari 2011 21:14

 

Super super super super snygg och söt klänning, vill verkligen klicka hem den.. jättefin att ha den på skolavslutningen eller Jakobs student..ååååhhh. Nu är jag kär igen -.-

PS. ÖNSKAR MIG! 

Av sofie - 10 februari 2011 18:47

Hej igen!

Nu har jag klippt mig, blev ingen stor förändrning alls precis om jag ville ha det. Elin var riktigt duktig för att bara gått mindre än 1 år på frisörinriktiningen. Fick dessutom en trevlig pratstund henne under klippningen. Ska visa håret när jag duschat och fixat det senare. Känns som jag skippar skolan imorgon, tar en riktigt mysig hemma kväll med mamma eller om någon annan känner för det?


Have a great day, ska plugga lite nu. har två prov innan sportlovet börjar. Inte kul.

   Jag och Elin - avslutningen i 9an.

Av sofie - 10 februari 2011 16:56

Hejsan!


Gick hem efter lunch från skolan, jag har varit jättetrött i några dagar nu. Slocknade i sängen när jag kom hem, när jag vaknade började de bli mörkare ute.. sov i 3 timmar. Sen dess har jag pluggat och konstaterat att jag har fått tillbaka mitt låga järnvärde (tror jag). Ska gå och ta mina blodvärden om någon vecka. Inte konstigt att jag är så yr och trött.


Nu ska jag gå över till Elin och klippa mig. See you soon!
     
   
 

Ovido - Quiz & Flashcards