Alla inlägg under oktober 2010

Av sofie - 5 oktober 2010 20:18


Today


   


Yeeey, det gick rätt bra på samhällsprovet ändå. Satt faktiskt en hel timme!! :) Är ganska stolt över mig ändå.. Kändes som jag inte gjorde mitt allra bästa då jag var en av dom väldigt få att sitta så länge.. men hoppas ändå på ett högre betyg än G. 


Dagen har varit bra.. var lite småseg på sista lektionen. Jag blir väldigt omotiverad att jobba när man får vikarier.. (vi har fortfarande inte fått en fast omvårdnadslärare). Hoppas de inte ska hålla på såhär hela året, blir så sjukt oseriöst då man får lärare som inte ens är utbildade.. suck. 


Sen när jag var hemma så skrev jag klart ett arbete och sen slocknade jag med nästan en gång.. Vaknade sen igen vid 6 igen och då gjorde jag och mamma jättegod mat. Lövbiff med pommes och bea-sås och masssooor med lök. MUMS! 


Nu tänkte jag ta det lugnt innan det är dags för sängen.. 


Puss!

Av sofie - 4 oktober 2010 21:20

En otroligt seg och jobbig dag. För att inte sjunka ner för mycket i det negativa så får ni iallafall 5 posetiva saker med dagen.


+ Jakob hjälpte mig med provet

+ fick körtkortstillståndet

+ plattade inte håret 

+ lärde mig mycket på matematiken

+ jag cyklade till skolan och hem


Dagen har iallafall varit lite stressande.. jobbigt.. vet inte varför jag är så uppstressad till provet imorgon, är de för jag vill ha bra betyg? I really don't know. 


Nu blir det att tvätta bort sminket och sen börjar den vanliga vardagen om imorgon igen..


puss

Av sofie - 3 oktober 2010 19:21

Av sofie - 3 oktober 2010 13:07

Här är mina nya vintergrejor.. nu fattas ett par feta vantar och en grå mössa :)


Skor Skopunkten: 349:-  

Dunjacka stadium  - barnavdelningen 799:-     

Av sofie - 3 oktober 2010 10:16

Vaknade nu, helt slö i hela kroppen. Vill somna om, men nu har jag sovit i 12 timmar och det räcker.. eller? 


Jag vet inte riktigt vad som händer idag, men ska försöka ladda upp lite bilder sen igår. Även dunjackan kommer upp på bild + skorna om ni har tur. ;)


Nu ska jag lägga in en tvätt, puss


Av sofie - 2 oktober 2010 20:58

Hejhej!


Dagen har gått fort, väldigt fort. Nu när jag kom hem ifrån Deborahs födelsedagskalas hade jag tänkt sätta mig och plugga. Sen kommer jag hem och börjar leta efter frågorna till svaren till frågorna. Tror ni jag hittar det?! Nej. Jag har antagligen glömt ta hem det. Dumma dumma dumma mej. 


Jag och syster när jag fyllde 16år.   

GRATTIS bästa Debbie!! 

Av sofie - 2 oktober 2010 13:21

En jobbig, galen men rolig fredag. Jakob fyllde 18 år och vi firade honom lite :)


Såhär såg jag ut:

     


Älskling och jag - grattis baby!         

ta inte bilderna allt för seriöst, haha! :)

Av sofie - 1 oktober 2010 14:44

Hello!

Nu har jag nyss kommit hem ifrån skolan och gissa vad jag hittade idag?!?! En vinterjacka, wiihoo! En vanlig svart dunjacka, kommer upp en bild när jag orkar/har tid. Ikväll blir det födelsedagsfest för min älskade Jakob, ska bli skoj.

Nej nu ska jag ta något att äta, sen blir det iväg och hämta ut mina nya skor.. efter det blir de väl fix inför kvällen..


Puss  

Ovido - Quiz & Flashcards