Alla inlägg under oktober 2010

Av sofie - 21 oktober 2010 19:59

Hejhej

Idag har varit en bra dag, kanske lite kall men bra!


Hade en jätterolig sista lektion, här får ni lite bilder istället för att jag ska skrivaaa ett A4:             


Efter lektionen stack jag hem till mammsen som hade öppet hus för Mary Kay, så jag satte mig uppe och pluggade lite och gick sen ner för att dofta på alla goda parfymer, prövade lite grejer osv. Fick även en brunshimrig kajal, TACK mammsen!


En bra torsdag, nu ska jag göra lite situps ( bara för att de känns bra) och efter de ska jag KANSKE ta lite chips.


PUSS

Av sofie - 20 oktober 2010 18:37

hellosan


Är jobbigt kallt idag, har till och med SNÖAT! De är fan helt sjukt, de blir tidigare och tidigare för varje år nu. Gissar på att systarna Anna och Debbie inte dragit igång "snö-tävligen" än heller. (Dom chansar på när första snön kommer). 


Idag har det inte hänt så mycket, jag kurar mest in mig i min tjocka dun jacka och bankar musik i mina älskade hörlurar. Jag tycker om både hösten och vintern men blås och regn får gärna hålla sig borta en längre tid framöver, gärna för alltid. Skolan var dock ganska OK. Dagen gick snabbare än förväntat och maten var god. 


Här kommer lite bilder från olika skoldagar som jag inte hunnit ladda upp innan
                      
  


Av sofie - 18 oktober 2010 17:46

  

Älskar dessa mysiga onepiece dressar!
Förstår dock inte dom som slänger ut 1700kr på ett plagg som man bara har hemma? Om man inte använder den ute också då, vilket jag aldrig skulle göra.. :) 

Av sofie - 18 oktober 2010 17:24


    

Så här såg jag ut denna blåsiga måndag. 

kofta + ringar : HM

skor : skopunkten
 

Måndagar är aldrig en bra dag, skolan är det jobbigaste och när man kommer hem är man bara allmänt trött.. så de blir inte något långt skrivande idag.


Puss

  


Av sofie - 17 oktober 2010 12:54

  

Snygga 2fingersringar från StylebyTyra


Denna vackra söndag åker jag hem till min syster Debbie.


Puss
   


Av sofie - 16 oktober 2010 23:40

  

När allting annat är suddigt är du klar

Av sofie - 16 oktober 2010 12:24

Hello


Jag väntar på att min gamla dator ska bli klar med överförning av alla bilder och sen tänkte jag städa mitt rum.. lite lördagstvättning osv. 

Igår var jag med Jakob och vid 5-6 hämtade pappa mig och så åt vi kina mat. Det var riktigt gott och efter igår tänker jag aldrig aldrig aldrig mer äta på spicy hot. Vi åt nämligen på Take Away, jag var där för första gången och jag gillade de. Senare åkte jag hem till Jakob igen, vi kollade väl idol och sådär som vanligt.


Idag har jag inga planer, tänkte städa och tvätta vilket suger att göra en sån här vacker dag. Men skulle jag verkligen gå ut i denna kyla ändå? Nä. Ikväll kanske jag köper något gott och smaskar på till en bra film med mamma.. vi får se.

  

Puss

Av sofie - 14 oktober 2010 07:31

Matsumoto SEK 379, Nelly  Shoes - NELLY.COM

13 cm höga kilklackar för bara 379kr.

grymt snygga!

Ovido - Quiz & Flashcards