Alla inlägg under juni 2010

Av sofie - 1 juni 2010 21:32

Heeeeej!:D


Gick SKIT på jobbet idag, fick iväg EN, en enda! Sen hade jag en sen en vecka tillbaka som jag satte igång idag, så de blev väl två. Men usch vad ynkligt. Tur att man får timlön på just den tidningen. 

Har iallafall tjänat ihop runt 6000 i Maj månad, och de är vad jag kommer få ut nu i Juni. Känns det bra eller vad? Sen om jag får mitt studiebidrag denna månad som jag är lite osäker på kommer jag ha 7000kr, helt sjukt! Har aldrig haft mer än 2000kr på kontot. Så det är faktiskt lugnt att det gick urdåligt idag. För imorgon är en ny dag och den här månaden ska jag tjäna mycket har jag bestämt mig för!


Annars har inget hänt, jo! Jag åt nyttigt idag, se där;) Jag åt tonfisk (i vatten) vitlöksdressing och sallad. Mums! Jag kan faktiskt om jag vill! 


Ajuste! Idag fyller min syster ANNA 23 år, grattis till annapannajabbadooooo :) Tror hon fått en helskön dag idag och hoppas på att jag kan vara med och fira henne imorgon istället. Får hoppas på det!

GRATTTTTIIIS      



Ovido - Quiz & Flashcards