Alla inlägg under juni 2010

bla

Av sofie - 7 juni 2010 11:56

Hejhej


Nyss tagit mig en dusch, borde städa, och det ska jag nog också göra. OM jag orkar. Vi får se hihi. =)


Igår var min bästa dag på jobbet hitills, känns bra. Hoppas på många sådana dagar. Nu ska jag påbörja min mini städning. Puss 

Av sofie - 5 juni 2010 17:27

Lördag, ensam Lördag. 


Åkte ner till stan, NailStore och fixade mina naglar. Tog bara 1,5 timme förra gången tog de 3! (bilder kommer sen någon gång) Sen när jag kom hem så var mamma borta och Jakob kunde inte komma så jag har setat här ensam, och kollat på TV och gjort lite nytta. Dock har jag inte orkat städa rummet, det får vara lite skitigt tills jag inte pallar ha de så mer. Haha, vilken latmask jag är. 


Vid 19 drar jag över till Kajsa och träffar henne och Sofia, vet inte hur kvällen kommer se ut men de kan vara skönt ibland.


Imorgon

Då är det jobb som gäller, även på Mån + Tis. Sen är jag ledig en hel vecka från det. Drar ner till Skåne, sen har jag även avslutningsmiddag och en skolavslutning som jag måste hinna med. Det kommer hända mycket dagarna framöver, ska bli kul att komma ner till Skåne och få träffa släkten igen.


  



Av sofie - 3 juni 2010 22:11

dagens outfit på stan

     

dagens outfit 2        

Av sofie - 3 juni 2010 21:48

Wiihooo, första doppet idag då! Och de va skönt också. Ska nog börja med att bada i gropen i sommar, det är ju svinkallt på alla andra ställen! Mysmys, här kommer roliga bilder :)  tjejgänget sitter och pratar i värmen   bus sofie lavar sig   kör gris/cpkoden som förlora fick härma en gris/cpko, vem förlora båda gångerna? jo JAG!   

småsnack

 snyggt med solen som speglar sig i vattnet:)

avslutar med denna underbara bild 

Av sofie - 2 juni 2010 22:54

Blir mycket cykla imorgon!

Hem - Stan

Stan - Gropen

Gropen - Hem

Hem - Jobbet

Jobbet - Hem

+ värmen och alla uppförsbackar


Någon som försöker straffa mig för alla dessa nötkräm jag åt idag?! -.-

Av sofie - 2 juni 2010 22:01

hejhej


Sket i skolan idag, skulle bara ner och titta på några som sjöng eller nått på löga. Orkade helt enkelt inte. Så jag tog mig en rejäl sovmorgon och sen segade jag några timmar och därefter cyklade jag ner till stan och träffade Debbie. Vi vandrade runt på stan i typ 20 minuter och sen var det hemfärd. Blev genomblöt av värmen och cykelturen. Men väl hemma så åkte jag ganska snabbt igen, jag, Mamma, Anna, Debb och Ralph tog oss en tripp ner till framnäs. Vattnet var iskallt och vi låg bara och sola. Tills jag och Ralph kasta superfreespiin då fick Ralph hoppa ner i det kalla vattnet för att dumma Sofie har inget sinne för någon somhelst sportig grej så hon sikta på Ralph men dock hamna den 10 meter åt höger. (i vattnet) Blabalbal, hade trevligt och sen var det jobbet som gällde. Det gick rättbra, jag är nöjd. Och nu tänkte jag visa er lite bilder från dagen.

   Någon randomtjej ställde sig precis framför kameran när syster skulle fota änderna?!   annas och mina ben   anna och debb

Av sofie - 1 juni 2010 21:48

kolla vad jag fick hem idag! :)

trampa snett de första jag gjorde, jadu dom är sjuuuukt höga! Loveit. Här har ni lite pics där jag bjuder på mina knubbiga fötter ;)

 1 milj gånger snyggare i verkligheten!

Christie SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM

Skulle inte vara helt fel att få klicka hem dessa också.. lite mer vardagligt sådär. Men men nu får de väl räcka:)

Ovido - Quiz & Flashcards