Alla inlägg under juni 2010

Av sofie - 20 juni 2010 23:56

Hello käre blogg


Idag var en skitdag på jobbet rent ut sagt. Är lite smått irriterad men orkar samtidigt inte ödsla energi på det. Veckan har varit great och jag kommer aldrig glömma den <3.


Nästa vecka blir full med jobb, ska försöka klämma in andra grejer. Fast de inte är det lättaste. På fredagen blir det iaf jordgubbar och glass tillsammans med Ralph och Debb, får se om de vi blir lite fler. Mamma kommer iallafall hem nästa vecka. I miss her<3<3. Kan inte förklara hur tråkigt det är att vara själv hela tiden. Kanske inte känner av det sådär jätte mycket eftersom jag jobbar, men fy vad de är tråkigt. Mamma brukar ju alltid sitta/ligga på sängkanten nu förtiden, och vi pratar ibland om allt mellan himmel och jord. Så glad att min lilla mamma och jag är så nära. 


Imorgon MÅSTE jag åka och handla, brödet är slut, jag behöver även ett litet frimärke jag kan pussafast på brevet som inhåller mina betyg som ska resa vidare till Västerås Fria. Gud, vad läskigt, om någon månad ska jag börja en helt ny skola, känner ingen, förutom Jakob och hans kompisar då. Men de är lite läskigt, men fyy vad jag ser fram emot det ändå!


Inlägget börjar bli långt, men jag har ju inte skrivit så mycket på senaste och det har väl inte hänt så mycket ÄN. Men snart är min lön innkommen och vet ni vad de betyder?!?!

- Ny data

- Ny hårfärg och frisyr

- Nya hörlurar

- Nya kläder


Ååååh. frästen frästen. Vet ni vad jag funderar på? Funderade på att klippa en grym kortare frisyr, men sen när jag kom på att jag hade lockigt hår så krossades det. Så senare i veckan eller nästa ska jag dra till frisören, gör lite slingor vet inte om jag ska ha ljusa eller lite mörkare(blondaändå). Men iaf, dit måste jag.



Och nu ska jag avsluta detta med att JAG ÄLSKAR.. allting just nu, samtidigt som allt känns lite tråkigt. Blandade känslor, kan man inte bara skita i de dåliga.. måste de vara så svåra att se förbi när man ligger i mörkret och har ingenting annat att göra än att tänka.


Nä nu ska jag vara posetiv, jag lever ett bra liv. 


Haha - slår vad om att inte en enda JÄKEL orkar läsa detta inlägg. Komentera gärna en truddelutt om ni gjort det. HAHA:(

Av sofie - 15 juni 2010 12:11

 Går på 1050kr = mitt studiebidrag. :)

Äntligen vågar jag köpa nått lite dyrare, need a jacket. Min förra vårjacka är borta och den jag använder är helt söndersliten. Jackor är det jag njuter minst av att köpa.. så nu har jag tagit mig i kragen och verkligen köpt en nu. Tur att ja provade den i affären för några veckor sedan och den passade perfekt så nu så.

Av sofie - 15 juni 2010 00:38

            

Av sofie - 15 juni 2010 00:23

   killarna   tjejerna   lina elin jag ida   alicia,emma, jag,lovisa elin   kjam jag jacob

Av sofie - 15 juni 2010 00:19

Hej min käreblogg


Kommer inte skriva här länge.. ska skaffa dagbok hihi. Tycker det är roligare och skriva i vekligheten och då kan man ta med sig den överallt också. Men här tänker jag bjuda på massor med bilder så ni kan kika in här ändå. :)


KRAM  

Av sofie - 14 juni 2010 11:38

Dolores SEK 299, Nelly  Shoes - NELLY.COM

Snygga! 


Bilder från Skåne, Avslutningsmiddagen, Avslutningen och Avslutningskvällen kommer väl upp någon gång när jag orkar ladda in dom, och ladda upp dom här. Nu ska jag ner äta frukost, städa, tvätta och träffa Jakob en stund. 


Imorgon är det jobb som gäller. 


  

Av sofie - 9 juni 2010 10:54

Kommer inte hinna skriva mycket inlägg efter ikväll då är det fullt upp med avslutning, student, skåne och så. Så här får ni en liten MINNESBOMB av 6-9an. Skicka gärna bilder om ni har :)   Elin och jag (6an, 7an?)   elin, jag, sukrea, POSEE?! (6an, 7an?)   staaar (6an, 7an?)   hahaha! (6an, 7an?)  fotbild (6an, 7an?)

   

Lina var brun, hon hade varit i turkey 7an tror jag  

7an   kajsas, linas och min mobil, 7an?

   lina kom tillbaka från salbohed till Apalby (8an)   summmeeeer  (8an)      tampong med köttbullar på  (8an)


   fyllde åååår (9an)   speeeex(9an)   gropen (9an)   bowling (9an)   klassfest (9an)   spegel (9an)   pepparkakorbakdax (9an)   sukke hahah(9an)   sukrea linda in halsduken med mitt huve i(9an)   kul på idrotten (9an)   VG i bild (9an) HAHAHAHAH   (9an)   andreas (9an)snygg fläta (9an)

    

Sexuallkunsskap (9an)   obooooy(9an)   elin fyller år (9an)   (9an)   HAHAHAHAHAHAHAHAHA

Av sofie - 7 juni 2010 23:05

Eftersom jag inte har så mycket att skriva så säger jag såhär!


- 3 dagar kvar till sommarlov

- 4 dagar kvar till Skåne

- sen Ullared

- därefter England?!


Min sommar ska bli så sjuktbra, jag har bara bestämt mig! Hur dålig den än är ska den bli sjukbra haha :) Har ju jobb och allt nu, är det inte för härligt?!

  

Om jag får lite pengar över ska jag lägga dom på en liten mini laptop, jag och mamma blev hel kära i dom små söta sakerna idag. Nu när jag tjänar mina egna pengar har jag kanske råd med det lite senare i sommar men då ska även Ullared och Englandsresan klämmas in. Ska nog ordna sig. 


Livet leker just nu så skönt så skönt!

Ovido - Quiz & Flashcards