Alla inlägg under april 2010

Av sofie - 8 april 2010 15:33

Lindex Shop Online - Solglasögon
Ska köpa dessa nästa vecka när jag får pengar. Provade dom på Åhlens och jag älskar dom. Lite annorlunda med ljust där nere.

Lindex - 79.90:-

Av sofie - 8 april 2010 07:46

Igår vaknade jag upp vid 10 och jag och Debb satte oss ne ri soffan för att kolla one three hilll. Vid halv 1 drog hon till skolan i samband med att Ralph kom hem. Han somnade så småningom i sängen efter sin tidiga morgon och jag kolade yttligare 2 one three hill avsnitt, säsong 3 10 avsnittet är ett av de bästa jag sätt. So much love!

Vid 3 träffade jag Eva på stan i jakt efter en skinnjacka. Hon är kräsen må jag säga, och de är väl jag också.Vi gick runt i stortsätt varenda butik som kunde ha en skinnjacka och till slut hittar vi våran kärlek på HM. Båda två vill ha en exakt likadan, haha sisters you know..   . Tyvärr fanns det inte i våran storlek så jag kollade upp om de hade den på internet och det hade dom! Bra va? Hittade frästen ett par snygga solbrillor hos åhlens som jag vill köpa och även massa andra grejer. Så typiskt när man inte har pengar.

Efter stan stack vi till Pappas jobb och efte ungefär en timme var vi här. Resten av kvällen ägnades åt städning, prat, TV och dator.

Ni kanske börjar tröttna på mina inlägg om dagar och så, vet att de flesta läser bloggen för kläder och ytliga stuffs. Har dock tröttnat fullt på det och hädan efter skriver jag om mina dagar och det JAG tycker är roligt att skriva om.

Har haft ont i halsen en vecka snart, what´s wrong?  /S

Av sofie - 7 april 2010 11:07

Dåligt!
Ett par shorts och ett blått linne ifrån HM, Garden collection kommer komma  v.16 istället för v.15 Så jag radera dom från paketet för jag blir så less på att de kommer senare än vad de ska. Tog även bort en pyamas jag beställt i för liten storlek. Nu är det mycket billigare, dessutom var det 10% på nästan allt.

  För HM och deras lager
Så här ser det ut nu dessa kläder kosta 400 kr. Billigt va?! + porto 90 kr
 

Av sofie - 6 april 2010 19:56

Påsklovet har varit great hitintills :)
Idag var jag, Debb, Jakob och Ralph och spelade badminton i 1 och en halv timme. Riktigt roligt. Det kostar bara 75/ timme nu hela v.14 så passa på!

Annars har inget hänt..varit med Jakob, spelat mario och ätit. Nu är han hemma och pluggar tror jag. Nästa vecka kommer mina kläder!:D Längtar, kan dock inte hämta ut paketet riktigt då. Imorgon drar jag till Pappa, vid 5,6 och städar. Sen är det torsdag och då är nästan påskveckan slut:|. Det har gått så himlans snabbt.. fan.

hejdå

Av sofie - 4 april 2010 20:13

Hello

Gick upp tidigt idag efter en sen natt. Har ätit på Jensens Bofhouse med några stycken och åt jättegod mat. Tog en flankbiff? med favoritsås och råstekt potatis. Muuums

När vi kom hem spelade jag, Debbie och Eva mario på wii. Haha, alla 3 fick några skrattanfall så vi grät. HHAHAH!   Blev lite varmt tillslut... Nu har jag nyss tagit en macka och ett glas oboy och kollar på när Debb, Iv, och Elisabeth spelar Wii.

  /S

Av sofie - 4 april 2010 11:30

  Debb och jag påväg till bilen   klassiska "gå" fotot haha=)   Sitter i bilen påväg till Sussi och Martin
  Söt kisse, Tiger
 
Hemma hos Älskling

Av sofie - 3 april 2010 13:53

 


Söt plånbok från Fris&CO. (Behöver en ny)
Sitter och softar med Syster vi har nydligen kollat på en rolig serie som heter Rosewill. Snart ska vi väl sminka oss och dra till Sussi och Martin igen. Har glömt min kamera sladd hemma.. men när jag har hämtat den lovar jag att ladda upp ett par härliga bilder från igår.

Snart är mitt HM paket här!/S


Låttips
Halo- Pussycatdolls
Cocaine- Nomy
Fireflies - Owl city

Av sofie - 2 april 2010 19:50

Heeeej
Vilken härlig dag! Började med en power walk på 1 timme, gick från Viksäng till Framnäs runt mälaren och sedan tillbaka till Viksäng igen. Myyys. Efter det åkte jag, Ralph och Debbie till Ralphs syster som är gift med min och Ds kusin. Dom har världens underbaraste ungar och jag älskar deras minsta. Vi åt iallafall middag där och hade trevligt. Nu sitter jag hos Jakob och bloggar haha.. som ni ser. Han äter just nu .  

Bilder kommer upp senare!

 /S

Ovido - Quiz & Flashcards