Alla inlägg under april 2010

Av sofie - 17 april 2010 22:54

Hello!

Dagen började med att lägga in en tvätt. Känns som jag har ovanligt mycket tvätt nu för tiden. Kanske för jag tränar och byter om oftare osv.. Dagen har varit kul iaf! Drog till arosfortet och mötte upp hela gänget där. Delade in oss i lag Deb, jag och Anna var i ett lag. Skit kul, däremot behövde vi en kille i laget eftersom vi behövde lite styrka på vissa ställen. Efter 2 timmar var det slut. Jakobs lag vann, SÅKLART! Han har ju varit där tusen gånger + så var dom bara killar. Eller nej dom vann inte alls, utan dom kom på samma plats som alla nybörjare! Mitt lag kom sist iaf.. men vi hade riktigt kul ändå förutom ett par skitungar som tog en bana av oss när vi stod och vänta på att den skulle bli grön. 

Sen drog jag hem till Debb.. somnade i typ 45 minuter och efter det så stack vi och köpte pizza.. kollade one three hill och spelade.. ja ni borde fatta vad jag spela vi det här lage, MARIO. ALLTID lika kul, Ralph norska, Debbies jag vet inte vad och mina förkortade ord. Haha!

Nej, nu börjar jag bli lite trött.. hade varit en bra dag, och jag kommer antagligen får tillbaka min träningsverk jag blivit av med idag imorgon. Krånglig mening. Hejdå!/S 

Av sofie - 17 april 2010 12:12

     
svart spetslinne  fotkedja
   
hatt
  
beige jacka och ljuskorall kjol 

Av sofie - 17 april 2010 10:13

Mina kläder från HM har kommit!:)
Riktigt nöjd faktiskt. Nu återstår bara ett par skor och en klänning till avslutningen. Jaja..

Idag ska jag till Arosfortet med Robin, Anna, Mamma, Danne, Jakob, Eva och Rickhard. Ska bli skoj. Har lite ont i huvudet nu och är lite hungrig så det är bäst om jag går ner och tar en macka. Måste börja på min artikel också i engelskan. Drygt.

Nu längtar jag bara till sommaren! /S 

Av sofie - 15 april 2010 22:19

Nu vill jag fråga er en fråga.
Har ni sett mina ringar?
En avlång stor guldig  och 8 små guldiga.
(lite överexponerad bild men det får duga)   

Av sofie - 15 april 2010 22:02

Hej

Stack till stan vid halv 5 och mötte upp Rebecca där. Vi kikade runt i lite affärer, snackade och så.. Jag hittade typ väskor överallt, ska detta bli ett väsk-år eller? I guess so! Hittade den här SKÖNHETEN på Åhlens för 699:-. Det är en av de snyggaste väskorna jag sett. Var tvungen att ställa mig där och ta ett foto hur fult det än såg ut haha! Jaja, vad gör man inte för att visa er?  Eller iallafall ha ett minne av den.. lovley lovley lovley!
   
Bec köpte en söt rosa mini jacka som jag kallar dom. Somrig och fin! Jaja, efter någon timme satte vi oss på BredBar och fikade. Ett jättemysigt café som har jättetrevlig personal. I like it. Vi stack hem till Becca sen.. hjälpte henne med matten.. vi har ju mattenationella imorgon. ÅÅH! Sen följde hon med mig en bit hem.

Bra dag, är väl kanske lite väl trött nu. Gått runt hela stan med min värdelösa träningsverk i hela kroppen. Aoutsh!    /S

 

Av sofie - 15 april 2010 14:50

Drar nu är borta hela dagen.. ska på stan och detta är så jag ser ut. Usel kvalité.   

Av sofie - 14 april 2010 20:52

 
Hello babes


Varit på stan idag, i Eskilstuna. Hittade ett par shorts och en collage tröja på bikbok. Vill ha! Däremot ska jag gå ner lite först. Sen har jag bara varit här och städat. Ajuste, gjorde lite sparbössor, eller en början på det. Kan visa er bild när de är klart. Ska göra en sparbössa till England, Övrig och 10or. Hihi. :)


Nej men kort update idag, fint väder och jag är liiite trött redan. Ni får ha det så bra. Imorgon blir det fika med Rebecca. Om de är fint väder såklart. Puss(K)

Av sofie - 13 april 2010 22:02

Åh så härlig dag!


Började med en liten cykeltur till skolan, härligt väder och ett par pratstunder med Rebecca. Sen kom jag hem, till mina underbara katter som jag lekte med ute. Igår fångade Tiger en fjärill! Måste filmas när han springer runt, han är rätt stark för att vara katt.


Jaja, jag cyklade från stan till centralen för att möta upp min älskling som nyss fått reda på att han fått MVG på sitt religion prov. Thats my boy! Vi cyklade vidare till Johannes berg. Jag blev riktigt sur ett tag då jag var trött på alla uppförsbackar. Men det gick över.. När vi väl var där så märkte vi att isen inte hade smält än, våren kändes inte nära då kan jag säga! Men de var ändå rätt mysigt. Bara Jakob och jag mitt ute på en trä brygga med kyliga vindar och en värmande sol. 


Det dröjde inte länge fröns vi stack där ifrån..efter halva vägen bytte vi cykel för min hade punka haha. Dum jag är! Men Jakob har faktiskt bättre benmuskler än mig. Dagen var bra.. jag tycker om solen. Den gör mig på bra humör.


Dagens stora ba*siga minus
Cyklade med punka HELA vägen hem med träningsvärk i båda benen. KILL ME!

Här får ni lite bilder!  /S

Jag tycker molnet ser ut som ett hundvalpshuvud.. haha. Is.. brr!
     

Jakob och osminkade jag! Tror jag fått lite färg i ansiktet.. är lite rosig hihi:)

 

Ovido - Quiz & Flashcards