Alla inlägg under april 2010

Av sofie - 12 april 2010 22:24

Veckans
Visste du att..

  • När jag träffar många människor jag inte känner blir jag blyg, som bara den!


  • När jag bjöd in min pojkvän för första gången i 5an hittade han ett par trosor på mitt golv. 


  • Jag har bara varit tillsammans med killar som börjar på J.


  • Jag var bara singel i två veckor innan jag blev tillsammans med Jakob.


  Jag och Jakob


Av sofie - 12 april 2010 22:01

åw åw åw
kläderna från HM har kommit! Visar er om några dagar då jag kan hämta ut de (y).

Varit och tränat idag, bräda bas. Jobbigt. Stod även emot kladdkaka, jag är så sjukt sötsugen. Äter hela tiden, konstant måste jag ha något i munnen. De gör mig så förbannad. Varför?! Nej men ska försöka avta från sötsaker och börja äta knäcke macka. Sommaren är snart här och jag måste bli av med magen och låren! Ska börja cykla till Jakob nu också. 

Ajuste, bara för jag bestämt mig för att inte börja dricka kaffe försöker jag dricka tee. Går det bra? NEJ. /S
   

Av sofie - 12 april 2010 13:30

Kortis

Solen är framme idag och jag väntar på att shortsen ska komma på. De lär väl dröja ett tag men men.. Har jobbat matte i stortsätt hela dagen. Sitter nu och pluggar också. Nationella prov på Fredag, blä. 

Dagens +!
Kanske får sommarjobb, jag är överlycklig. Ska ner på Onsdag och  kolla läget hade jag tänkt. Finally! /S

Av sofie - 11 april 2010 22:29

Happ.. nu är lovet över.. om några timmar. Skit också. Att de alltid ska gå så snabbt. Har iallafall haft en bra dag idag. Efter 3 tvättar kom Jakob vid 2 trött och söt. Jag åt god god goooood middag, köttfärslimpa och mammas underbara brunsås, MUMS. Sen stack vi så småningom till Life Center. Var väldigt mycket sång idag, haha vilket jag älskar men som däremot Jakob kanske har liiite emot, hihi. Bra predikan och dessutom träffade man härliga människor också. Vi drog till Deborah strax efter och kollade NoteBook, snyft. Den var jättebra! Nu har vi även hämtat hem min efterlängtade cykel. Så det blir ingen bil imorgon till bräda bas passet, nu är det cykel som gäller!

Desstuom bjöd vädret på lite värme idag, skönt att få sätta på sig solisarna igen. Nej, nu måste jag hoppa ner i säng. KRAMIS! / Sofie

 
Får en liten mysig bild från idag, ljust i rummet åå så härligt

Av sofie - 10 april 2010 23:30

Okej.. blev ingen städning, tvättnig eller träning. Jag, Debbie och Ralph drog till Elgiganten i 2 timmar istället. Skoj, ja faktiskt. Kikade runt på allting. När vi kom hem spelade vi skippo och lagade mat. Sen har det varit One Three hill och mario som gäller. Vi klarade ut hela spelet, sista bossen var skit svår. Men efter det kom de en hemlig värld. Hihi   Nu låter jag som äkta nörden men what ever.

Imorgon är det kyrka och sedan drar jag hem till Debbie igen och kollar på film med Eva, Mamma och kanske Anna. The Notebook.  /S

Av sofie - 10 april 2010 11:00

Hej

Idag åker jag hem, dagen kommer bestå av.. tvätt, städning och kanske badminton. Kommer sakna att vara här men det ska ändå bli skönt att komma hem till min bitchiga katt maja och resten av kattgänget. Att katter kan betyda så mycket? Det är helt sjukt. Påskveckan har verkligen varit bra. Inte en enda dag har varit tråkigt. I'm soo happy.

Suttit och kollat gamla bilder i veckan med syster Debb debb som är hennes nya smeknamn och jag måste gå ner i vikt. 48 va en bra vikt för mig. Så snart tänkte jag börja med vatten dieten.. nej men nått sånt.

Hoppas ni haft ett bra Påsklov och ätit lika mycket godis som jag. Det är ju enda veckan man får göra det så de är bara att passa på.

Ajuste, Jakobs lilla syster fyller år idag. GRATTIS EMMA!   /S

Av sofie - 8 april 2010 21:50

(Finare i verkligheten, då är dom mer matta än glansiga)
Våga bära färger i vår/sommar, tycker den blå jackan är uber snygg. Men nu är jag så tråkig att jag vill ha den svarta. Men go for color babes!

Tycker det är så grymt tråkigt att saker blir vanliga ibland. Te.x skinnjackor, vem äger inte en liknande svart skinnaktig jacka nu för tiden?

Av sofie - 8 april 2010 15:41

Hello!

Sökt mitt sista sommarjobb idag. Jag har verkligen sökt 1000 st. Om jag inte får ett blir jag er surpuppa hela sommaren. NOT. Men iallafall

Ingenting speciellt idag, förutom att jag har ont i halsen. Det gör skit ont, måste kolla upp det. Vill inte bli sjuk nu innan sommaren. Kanske inte borde gått utan halsduk den våriga soliga dagen. Det är det luriga med våren, man tror det är varmt fast de inte är det.

Syrras håller på och lagar mat, kyckling i god sås och ris. Medans det värms upp tänkte vi kolla på One Three Hill. Ha en superbra kväll! Det blir ki box 75 minuter för min del ;)/S

Ovido - Quiz & Flashcards