Alla inlägg under september 2012

Av sofie - 5 september 2012 08:13

Imorse väckte milo mig genom att nosa mig på halsen och örat och dessutom pussade han mig på kinden, han var jättehungrig så jag fick gå upp och ge han mat. Sen blev han leksuge och gick runt och mjaua i hela lägenheten. Han hoppa ner i badkaret och han tyckte de var väldigt intressant att leka med vattnet som jag satte på. Efter en stund kom han springades in till vardagsrummet och var helt blöt. Han jagade dessutom musen på min tv skärm( jag har kopplat in datorn till tv skärmen) pang där var en pixel död... han sprang runt mina fötter hela morgonen och jag lekte med han medans jag sminkade mig haha.. när jag skulle gå ville han så gärna hänga med. När jag låser dörren öppnar jag brev inkastet och där står han och jamar. Ååh så jag saknar min kisse redan! Nu är jag påväg till skolan och inväntar en timmes lektion. Sen tar jag första bussen hem och gosar med milo. Ååh vad jag saknar honom!!

Av sofie - 5 september 2012 08:13

Imorse väckte milo mig genom att nosa mig på halsen och örat och dessutom pussade han mig på kinden, han var jättehungrig så jag fick gå upp och ge han mat. Sen blev han leksuge och gick runt och mjaua i hela lägenheten. Han hoppa ner i badkaret och han tyckte de var väldigt intressant att leka med vattnet som jag satte på. Efter en stund kom han springades in till vardagsrummet och var helt blöt. Han jagade dessutom musen på min tv skärm( jag har kopplat in datorn till tv skärmen) pang där var en pixel död... han sprang runt mina fötter hela morgonen och jag lekte med han medans jag sminkade mig haha.. när jag skulle gå ville han så gärna hänga med. När jag låser dörren öppnar jag brev inkastet och där står han och jamar. Ååh så jag saknar min kisse redan! Nu är jag påväg till skolan och inväntar en timmes lektion. Sen tar jag första bussen hem och gosar med milo. Ååh vad jag saknar honom!!

Av sofie - 4 september 2012 21:28

Idag har jag skaffat kisse, han är full av liv så de har inte varit en lugn stund idag. Men nu stortrivs vi!

Bästa milo!!

Av sofie - 3 september 2012 19:26

Alltid klagar jag på något, finner mig ytterst få gånger helt nöjd med allting... aldrig tror jag. Nu känner jag mig uttråkad igen... jag har diskat idag, fixat i lägenheten flyttat runt grejer och ja nu ser vardagsrummet lite annorlunda ut. Jag har varit på hallsta möbeloutlet och kollat ut massa fina grejer som jag vill köpa. Bl.a en spegel till hallen, en minikopia av min nuvarande stora spegel. Jag bara äääääälskar dessa silverramar!


   

Imorgon ska jag åka och kolla på katt, jag känner mig ensam. Det funkar inte! Men katten tar upp mycket tid så vi får se hur de blir med den frågan. Att titta skadar absolut inte!


Idag tror jag att jag gjort typ 10 teoriprov och jag ska snart göra ett sista ryck innan jag stänger av för allt och bara slappar tills jag somnar typ. Hade nyss lite musikkrig mot grannen och herregud vad musik gör mig yberglad! Blodet börjar rusa och jag springer runt i hela lägenheten galen och dansar runt som något slags vilddjur. 


Nu skruvar jag upp musiken ännu mer och lever mig in i min egna lilla värld pusss!


Ovido - Quiz & Flashcards