Alla inlägg under april 2012

Av sofie - 10 april 2012 19:09

Hej!

Är så arg och trött på den här skitvåren. På toppen av allt tappade jag bort min plånbok, där MINA PENGAR va... och nu kommer massa utgifter för att jag måste fixa massa nya kort. Skit bajs.

Fast idag är jag glad ändå, lägenhetsvisning nästa onsdag! Och så har jag ringt personalchefen och försöka få fler timmar på donken, det känns plötsligt mycket bättre! :). Snart kanske jag får leva min lilla dröm, med baby och våran egna lägenhet... gemensamma beslut och gör allting tillsammans - love that guy! :)

Dags för min dagliga träning, pous! 

Av sofie - 8 april 2012 19:33

Hej!


Längesen jag uppdaterna, inge sugen helt enkelt!
Haft en bra söndag, trots att den inte blev som planerat! Tränade en stund på morgonen med Evelina, ska köra den var varannandag så kanske jag får en fast rumpa och plattare mage! :D  Tog sedan en promenad till Deborah, vi möttes halvvägs och de tog ungefär 1 timme :). Har varit hos henne och kollat på The Walking Dead, (helt såld för denna serie, så sjukt spännande!!!!!) lagat mat och spelat Wii. Nu ska jag gå och ta något att äta sen ska jag nog lägga mig och kolla på film. Ska försöka dra med Jakob och köpa flyttlådor imorgon, börjar bli dags att packa ner mina saker nu... suck! Blir irriterad på situationen skolan satt mig i, bajs. Hoppas på bra nyheter på Tisdag!


   

Jag och Moe :)


Utgång nästa helg med systrarna, ska bli skitkul!  :D

Av sofie - 4 april 2012 20:18

Trots att jag gråter ganska ofta nu för tiden så får jag mina lyckorus ibland. Jag får typ såhär ont i hjärtat för jag måste skratta (sitter och skrattar nu). Undra om jag inte är psykiskt störd på nå vis?! HAHA.... Nej men, satt och kolla på bilder på min familj, och jag tycker om dom så mycket. Får inte nog av att skriva om dom i typ varje inlägg i bloggen. Men jag vet att många familjer inte är "bästa vänner" med sina familjer. Att alla inte kan prata med sin mamma/pappa om allting och så vidare. Men jag kan prata med dom om ALLT, vi har så KUL ihop och alla har inte det. 

Jag är glad, IGEN! Wiho:D Imorgon ska jag träffa Debbie och Anna också tror jag, MYSMYSMYS. Love life!

   

Av sofie - 3 april 2012 21:22

Hej!
 
Har hittat min nya favorit sida, EM.com. Har aldrig varit inne på deras webb eller i deras butik. Men ska nog ta mig en tripp dit någon dag! Hitta massa insparation på deras hemsida och även massor jag ville ha. Fick "jag vill flytta till en egen lägenhet"- känsla. Längtar så mycket till att ha massa pengar i fickan och shoppa loss till min nya lägenhet. Vi får se när de händer! Har varit mycket inne på ljusa färger, vita väggar, silvriga och någon stark färg som detajler, till exempel mörkrött. Självklart ska min hall innehålla min världsfinaste silverspegel, men funderar på att göra vardagsrummet riktigt mysigt med lite mörkare färger och ändå silvriga detaljer, typ svart, silver och turkost?!

Åh jag bara flödar med ideér, vill ta studenten NU, börja jobba NU, tjäna massor med pengar NU och starta mitt liv som jag längtar till. Just nu känns de ju bara skit att behöva flytta ut härifrån när jag inte ens har någonstans att flytta, SKIT.

Jaja, hade en bra dag på nya jobbet. Jag tycker verkligen om att arbeta med gamligarna, kommer bli extra kul när man börjar lära känna dem mer. Har redan hittat ett riktigt charmtroll! Den ordinarie personalen berömmer mig och tycker jag är duktig, att jag ser saker de flesta nya inte ser. Åh, jag vill börja jobba mycket där NU så jag blir mer säker!

Bombinlägg av tankar, men fick värsta insperationen, lyckan av jobbet och längtan till framtiden. Hoppas Jakob och jag hittar något i V-ås, i stan helst hehe.. Nej, men att flytta ihop med honom hade varit så himla underbart, vi har så sjukt roligt ihop! Jag kan somna på 5 minuter i hans famn, just för jag känner mig så trygg och jag slappnar av. Åååh bomb igen...-


LOVE LIFE!
   

Av sofie - 3 april 2012 12:23

Hej!

Jakob åkte precis hem och jag har fortfarande ont i huvudet sen jag vaknade imorse. Igår var min första dag på nya jobbet, de var verkligen nytt och spännande. Jag ser fram emot att kunna allting och så. Jag blev bombad med info om dokument o.s.v vilket jag nog har svårast att ta in. Att ta hand om människorna lär man sig ganska snabbt tror jag. Idag är sista introdagen, ska gå kväll så börjar om någon timme. Sen får vi se när jag jobbar min första riktiga dag helt självständigt!
 

Lina och Jag sommaravslutning i 1an :)
 

Av sofie - 1 april 2012 21:40

 
Jakob åkte för någon timme sen, nu sitter jag här och börjar bli smått nervös för imorgon. De är ett helt nytt jobb, nya människor, nya uppgifter... allt  är NYTT, och ja... de är lite läskigt! Men det kommer gå bra, de senaste dagarna har jag längtat tills att få ta hand om människor och hjälpa dem. På McDonald´s kommer de alltid en äldre man, som jag för övrigt i stort sätt hatar för han skriker över hela McDonald´s och han ska ha allting på ett speciellt sätt. Men igår, då hjälpte jag honom mer än gärna och innan han ens hann fråga mig hade jag hunnit göra allting han brukar be om. Så imorgon ska jag bara ta in massa ny info och njuta! :)

PUSS

 

Ovido - Quiz & Flashcards