Alla inlägg under april 2012

Av sofie - 20 april 2012 15:24

Hej!

Stannade hemma från skolan idag, fick en jobb förfrågan.. tackade nej :(. Fy... min fredag hade varit fullspäckad om jag bara inte varit sjuk. Skit. Fick dock schemat från Maj igår, fick många tider och de är jättebra! Sen blir jag ju även inringd på attendo så kommer alltid få några extra timmar varje månad. Känns som mina dagar består av att leta lägenhet... inne på sådanna hemsidor hela tiden. Jeez. 

Nu är det dags för mig att laga lite lunch, blir snitzel, pommes och bea sås... och jakob kommer ju imorgon.. så då ska jag bjuda på lasange. Han kommer älska de! Btw, har aldrig gjort en så bra storhandling som jag gjorde med mamma förra månaden. Min fryslåda är äntligen inte proppfull, den är full, men inte proppfull. Och då har jag ätit mat i en månad... awsome! 

Saknar mina katter jääätteeemycket nu när jag är hemma själv. Ärligt, dom är så sjukt underhållande och allting blir så mycket mysigare!

   

Av sofie - 17 april 2012 20:58

Utgång med systrarna!  

lekte med annas lampa

 

krogen  

     

tog en paus på gungorna  

efterkäk!  


Hade verkligen en sjukt rolig kväll, de är bara hanssons som kan vara så galna haha. Love u!

-

Av sofie - 17 april 2012 17:27

Fy vad tråkigt de är att vara sjuk! Finns ingenting att göra, alls! Saknar min katt sånna här dagar, hittade massa videosar på när jag va med katten... maja och jag! haha.. Nej men en katt ger mycket mer än vad man tror, älskar min katt önska jag kunde ta med henne när jag flyttar till eget!


gose gose <3


   

Av sofie - 16 april 2012 22:15

Hej!


Jakob åkte precis hem, saknar honom redan! Vi har haft så sjukt roligt idag, känns som jag skrattat hela eftermiddagen. Så glad! Har varit hemma från skolan idag jag är sjuk... usch! Men imorgon ska jag dit trots allt..har lite att göra och de måste bli gjort. På Onsdag ska jag och Jakob kolla på lägenhet, känns speciellt... ska bli så kul när vi väl flyttar ihop! Just nu känns det som att framtiden med boende har sina lösningar, att ha både a, b och c plan är de bästa! :)


Nu ska jag försöka bli trött och lägga mig i sängen, titta tv och prata med Jakob lite hihi. Borde nog börja titta på en soffa som jag kan ha i lägenheten om jag nu flyttar med Jakob eller flyttar själv. Vet exakt vilken jag vill ha! :) Dubbelsäng ska också införskaffas så båda får plats hihi. Jag blir så glad när jag tänker på framtiden, äntligen!


PUSS
    

Av sofie - 15 april 2012 12:58

Nu har jag min 3 timmars rast hihi, de har gått bra idag. Kändes inte alls jobbigt att inte vara praktikant längre. Eller jo, imorse när jag trodde jag hade låst in mig själv hahah.... och när jag trodde brandvarnaren gick igång fast de va diskmaskinen... gud vad jag underhåller mig själv haha. När jag kommer tillbaka kommer jag att vara själv.. lite pirrig men taggad och vill få det gjort. Första dagen på jobbet och jag tar en tur där man jobbar själv ganska mycket, då klarar jag alla dagar sen! :) 


Är glad, trots att jag känner mig lite sjuk. Imorgon stannar jag antagligen hemma från skolan. Ska försöka hinna träffa Jakob, sen måste jag hämta mitt smink också. Mycket att göra..


Sommarrr koooom! 
   

wie

Av sofie - 14 april 2012 10:23

    


Idag: jobbMc 12-19
Imorgon: jobb Attendo 7.30 - 21.00
Måndag har jag sovmorgon till 12 och efter skolan ska jag nog vara med älskling. 
Helgen går nog fort! Haft en awsome fredagskväll. BÄSTA ni  

Av sofie - 12 april 2012 17:19

Hej!


Sitter och skriver ner... alldeles för privata saker, typ exakt vad jag tänker på just nu med lägenheter och allt. Men känner inte att jag ska skriva allting här.. så jag låter bli!


Fixat lite saker nu så nu måste jag bara bestämma mig vad jag VILL göra. Sen är de en till grej JAG verkligen vill göra, som jag inte kommer berätta för någon hihi(undrar hur länge de håller).Dags för eftermiddags käk.  
Födelsedag 2012 MIN:)
PUSS 


UPDATE: Dags att ta fram en outfit för imorgon. Ska nämligen ut med systrarna. Fan va roligt de kommer bli!
(Ska inte röka på hela kvällen bara för att sponsra min syster som rökt i flera år men nu slutat. Hon är grym! 

Av sofie - 10 april 2012 21:45

Har precis tagit ett bad och kollat klart på finalen av Top Model Sverige. Sitter och vill packa ner mina saker i lådor... men jag har inga lådor!! Måste införskaffa mig det..

 Känns som att det enda jag gör är att kolla på lägenheter, så drygt. Vill hitta en NU och flytta in imorgon! Åh så jag längtar, sista året i gymnasiet kommer vara så kämpigt, mycket jobb och mycket skola. Men så länge jag har tid för min babe och familia är jag glad! :)

 

Ovido - Quiz & Flashcards