Alla inlägg under juli 2011

Av sofie - 8 juli 2011 12:33

Hej 

Vilken härlig kväll det var igår. Va hos Evelina och Gango först, dit kom Sophia och Simon. Efter massa fixande drog vi ner till stan, först till donkdonk och äta sen ner till Löga. Vi invigde den nya lekparken som jag inte förstod mig på, massa komplicerade aktiviteter.. skumt... Har gått en massa, men Evelina gick nog mest. 
Vi knäppte upp en cider till natten och smuttade på den tills det var dags att gå och lägga sig. Mysig kväll!

Idag får jag inte vara med om någonting roligt, not at all! När alla är ute och festar jaa.. då jobbar jag! Börjar vid 14 och slutar vid 22. Men men, får vara med imorgon istället! 
Bilder kommer senare, hinner inte lägga in det nu. PUSS 

Av sofie - 6 juli 2011 13:06

Ska lägga in tvätten i torktummlaren, sen bär det av mot jobbet. Kanske drar till Evelina och sover där när jag har slutat, vi får se. Är ledig imorgon iallafall! :)

Ska nog åka till frissan när jag får lön och försöka göra någonting med mitt hår, helt fuckat...
   PUSSILIPUSS

Av sofie - 5 juli 2011 11:49

Nu går dagarna sakta, men ändå så fort! Älskar att ha något att se fram emot samtidigt som det är så himla tråkigt när det man längtar till är över. 

Sitter och sminkar mig lite smått innan tvätten ska hängas upp. Har inget liv dessa dagar, eftersom solen inte tittar fram så gör jag ingenting innan jag börjar jobba. Kan väl vara ganska skönt när man jobbar tills så sent. På Torsdag är jag iallafall ledig och då blir det att hitta på någonting med tjejerna! 

   midsommar - från vänster simon,malin,ida, jakob och jag :)

Av sofie - 3 juli 2011 21:53

Nu är jag tillbaka hemma, ska packa upp mina saker och tvätta ungefär hela min garderob.. så det blir att gå upp tidigt imorgon så jag hinner med 2-3 tvättar innan jag börjar jobba. Blir att gå upp tidigt hela veckan om jag ska hinna med allting. Kanske skriver ett inlägg imorgon om jag hittar på något kul.

Saknar min älskling, <3 
   
2 veckor kvar till Gotland!
6 veckor kvar till England!


PUSSPUSS
 

Av sofie - 1 juli 2011 13:17

För att ni ska förstå att jag inte kommer uppdatera så flitigt under närmaste veckan.. Så här ser min vecka ut:


Fredag: jobb 15-21
Lördag: jobb 11-22
Söndag: jobb 11-17
Måndag: jobb 14-22
Tisdag: jobb 14-22
Onsdag: jobb 14-22
Torsdag: ledig
Fredag: jobb 14-20
Lördag: jobb 14-19
Söndag ledig


Jobb jobb jobb, består min närmaste framtid av. Veckan kommer gå snabbt, hoppas det är fint väder dagarna jag är ledig!
 
Puss, jag vet inte när vi ses igen! 

Av sofie - 1 juli 2011 10:29

          Det blev inte många bilder, men några stycken när vi stod och kollade på Daniel Adams-ray! :)

Av sofie - 1 juli 2011 00:35

Hello!


Aj aj aj mina kära knän..


Har haft fullt upp hela dagen, vaknade av att jag inte kunde röra mig.. som jag skrev i förra inlägget så har jag bränt ryggen. Syns inte att den är jätteröd men det gör ont... tro mig! Kunde inte ens sätta på mig kläder for fuckings sake!
Jag och Evelina åkte ner till Coop och köpte färg, sen åkte vi hem till henne och runade till bussen. Idag har jag hatat killar, måste ha träffats på dom sliskigaste idag. Ibland önska jag att jag fick ha Jakob i koppel så att alla såg att jag var upptagen. Back to the day, Jag och Eve åt lite mat på donken sen drog vi hem till mig efter många om och men med Sophia, Simon och Fanny, även Ganja. Färgade håret på eve, sminkade fia, sminkade evelina, sminka fanny, sminkade mig själv, valde kläder, bytte kläder... ah ni vet hur de är när man ska fixa sig(och alla andra haha). Men jag tycker det är roligt att sminka andra, fast idag var jag lite stressad. Efter det så kutade vi till bussen och jag slapp betala, wiho! Busschaffören sa att jag skulle sätta mig.. det är klart jag sätter mig! Haha... 
När vi väl var nere så såg vi på DANIEL ADAMS-RAY.. åh jag dog, dog,dog! Kände mig som en liten fjortis som stod och var helt galen men det var de värt! MUMS på honom! Älskar honom ännu mer nu! Efter det var det dags för karusell och sen looptroop? Dom var helt OK, inte hört dom innan men men:)


SEN GICK JAG HEM, herregud. I mina sandaler. Tro mina ord när jag säger att mina fötter var svarta efter det. Jippie och mina knäään aj aj. Nu är jag hemma, ska inte klaga! Nu ska jag sova för imorgon ska jag upp och städa sen jobba, och jobba, och jobba, och jobba sne är jag ledig och sen jobbar jag igen. Sen är det plötsligt bara en vecka kvar till gotland. Sommar sluta gå så snabbt! :(


HEJDÅ 

Ovido - Quiz & Flashcards