Alla inlägg under juli 2011

Av sofie - 14 juli 2011 21:41

Snygg "kal" fläck i hvuudet, dock är det bara utväxt, jag har inge hårcancer eller vad det heter! Idag kom min älskling in på Mälardalens högskola, kul va! Så det blir inge jobba för honom, utan nu ska han plugga vidare, så om 3 år så är han klar. Åh så skönt :). Vi kommer nämligen plugga om varann vilket kan vara skönt. När han är klar om 3 år så har jag jobbat 1 år och är antaligen sugen på att börja plugga till någonting. Vi får se, framtiden ser iallafall ljus ut! :)

Nu ska jag sova, FÖRSÖKA.. de funkar inte så bra. Imorgon är det jobb i 8h innan jag drar till ganja och festar loss lite! pussss

Av sofie - 13 juli 2011 19:52

Hello!

Hade en riktigt rolig dag på jobbet, jag stod och skratta för mig själv lite hela tiden för jag var så klantig! Tappade grejer, gjorde typ 22 grillar när de skulle vara 2 o.s.v..HAHA, har ni någonsin hört att en kan vara ledsen? Det var iallafall det Johanna tyckte att en strut var idag. HAHAHA...dör :(. Haft en rolig dag på jobbet iallafall. Blir ändrade planer nu igen, ska packa idag istället för imorgon till Gotland, för imorgon ska jag övningsköra, jobba och vara med Deborah :).

Har inte riktigt känt av att jag har sommarlov än eftersom jag jobbar så mycket, men har så kul ändå. Trivs med att ha saker att göra heela tiden. En lugn dag i veckan räcker! 

Nu ska jag packa, städa lite och sen ta mig något och äta. Därefter blir det sängen!


PUSS 

Av sofie - 12 juli 2011 20:52

Hej

Kameran är antagligen hos Mandish och Evish.. Får den igen på Fredag i så fall.

Efter jobbet gick jag och Jennica på stan en stund, hittade två tröjor på bikbok. Sen gick jag till Nikita och HeadSpot för att snacka om hårförlängning, troligen blir det en för 6000kr + färgning så 7000 kanske. Vad snygg jag ska bli i håret alltså! ;)
En av tröjorna jag köpte :
 
Love the back!

Imorgon ska jag jobba från 10-19, så städningen skjuts upp till imorgon kväll (om jag orkar). Sen på Torsdag ska packa sen ska jag packa till Gotland. Sen är det fullt upp helahela helgen. 
Blir uppdatering i helgen förmodligen om jag har några minuter över tilll bloggen!
PUSS
 

Av sofie - 12 juli 2011 19:56

Hej min kamera är borta... vart har den tagit vägen :o???
Ska leta efter den tills jag hittar den!!!!! HEJDÅ :( 

Av sofie - 12 juli 2011 10:47

Nu ska jag äta lite frukost, har sovit hur mycket som helst under det senaste dygnet. Sen blir det smink och kläder påsatta innan jag åker till jobbet och jobbar i 3timmar. När jag slutar har Jennica väntat på mig i en halvtimme och då ska vi gå på stan lite, shoppa litegrann. Upptäckte mig själv när jag packade väskan igår att jag knappt har några somriga linnen, eett MÅSTE till gotland veckan. Får hoppas jag hittar något :) Ikväll står det städning på min prioriteringslista, kommer TV:n komma före det? Återstår att se... 
     

Av sofie - 11 juli 2011 22:09

Hello!

Började dagen med att jag var skitglad på jobbet, helt otroligt. Jag kunde nog inte le mer till kunderna än vad jag gjorde. Efter rasten blev jag dock lite segare, men efter en extra rast så var jag på topp igen. När jag slutade åkte jag och Jakob till utegymmet på rocklunda och lulla runt, ca 30 minuter senare var vi hemma. (booring). För 1 timme sen vaknade jag. Har sovit jättelänge, Jakob drog hem någon gång också, han tyckte jag var tråkig men jag märkte knappt någonting. Och nu ångrar jag mig att jag sov eftersom jag saknar hans pussar och kramar. Dags att göra en packningslista till Gotland, imorgon blir det att stääääääääääda. :)

   

Av sofie - 10 juli 2011 22:36

Hello!


Har haft två jättebra dagar nu!

Igår blev det en lång kväll med härliga människor, kom hem och la mig brevid Amanda när det började ljusna ute. Vaknade av att Evelinas föräldrar va hemma, riktigt roliga haha! Hon har åkt hem nu, men vi ska träffas nästa helg så jag är inte sååå ledsen. Amanda har nog också åkt.. :(:(  Blev en lite sorlig start på dagen men allt blev mycket bättre när jag träffade min älskling. BEHÖVDES!!!!!!


Hade nästan glömt hur underbar han var


Dags för sängen så här ser min vecka ut.
Måndag: jobb 8-17, träna och vara med Jakob.
Tisdag: Jobb 13-16 stan med Jennica
Onsdag: Jobb 10-19
Torsdag: Vara med Debb och packa t. GOTLAND
Fredag: jobb 10-19
Lördag: Vara med Evelina och sen jobba 16-20
Söndag: Packa det sista och sen beger jag mig till Gotland!
 
 

PM

Av sofie - 9 juli 2011 11:02

                 
Innan vi drog ner till Powermeet i Torsdags <3 

Ovido - Quiz & Flashcards