Alla inlägg under januari 2011

Av sofie - 10 januari 2011 17:13

Jag kan inte utse ett enda favorit minnen, har så många jag älskar. Ett av dom favorit minnen jag har är avslutningen i 9an.
   

Vi hade en avslutningmiddag kvällen innan avslutningen, nästa dag väntade betygsutdelning, fina sånger, vi släppte ballonger och lärarna bjöd även på en michael jacksson dans.. sedan hade vi en liten fest på kvällen som också blev riktigt lyckad. 

    

apalby i mitt lilla hjärta

Av sofie - 9 januari 2011 19:43

Har haft 4 underbara dagar i Sälen! Vi har åkt slalomskidor, längskidor, badat i nya Experium (inkl Spa) och myst. Blev inte alls många bilder tagna med min kamera, men jag laddar upp bilder lite senare när jag fått bilderna från Jakobs pappas kamera.                  

Imorgon är de skola, hoppas de inte blir någon onödig slappdag. Ska bli kul att träffa klassen igen iallafall. Nu tänkte jag snart hoppas in i duschen och sen är det nästan läggdags för min del. Hoppas jag kommer upp i tid imorgon. 


PUSS

Av sofie - 4 januari 2011 22:33

Hej hej! Hej då!

Det här blir mitt sista inlägg den här veckan, OM inte vi har internett i sälen. Då ska jag försöka ladda upp lite bilder varje dag så slipper ni värsta bomben sen.. :)

Imorgon bär det av iallafall, resväskorna är nästintill klara för att åka..bara min "lilla" handväska som ska fyllas med saker. Jag spenderar antagligen hela dagen hos Jakob imorgon, sen när hans föräldrar kommit hem från jobbet och vi har ätit så ska vi nog ge oss av. Ni får ha de kul här i Västerås så ses vi när skolan börjar!
 
PUSS 

Av sofie - 3 januari 2011 12:27

Assnygga smycken hittar ni här 

Av sofie - 2 januari 2011 23:39

Dagens låt
Taio Cruz - Falling in Love

  
Min dag har inte varit den bästa, mår ganska dåligt av att äta så onyttigt. Måste ändras! Imorgon börjar vardagen igen, träning som gäller fast Deborah inte kan vara med. Skulle egentligen vara med Jakob, men det blev inte så helt enkelt. Sånt är livet. Får iallafall några dagar med han i Sälen, längtar så mycket! Känns som vi är ett nu.. jag älskar allting med honom, även hans dåliga sidor.. annars hade ju Jakob inte varit Jakob. LOVE YOU!



Av sofie - 2 januari 2011 01:02

SKIT, nu är dygnet vänt igen.. jag som just försökt vänja mig vid att gå upp lite tidigare. Sitter här helt klarvaken, sugen på något gott..vatten för tillfället. Jag har suttit vid datorn/TVn hela dagen. Plötsligt var klockan 1.00 ?! Jahapp. Imorgon ställs klockan tidigt, har en känsla av att jag kommer behöva gå upp tidigare än 11-12 i sälen haha..


bild från förra gången vi var i sälen, får hoppas jag är bättre på att åka skidor den här gången - haha.
    

Av sofie - 1 januari 2011 16:47

Dagens planer är TV, säng och pizza.. kanske en film också.. Imorgon ska jag däremot börja packa till Sälen som jag åker till på Onsdag kväll med Jakobs familj och han såklart. Myyys. Hoppas min skidkunskaper förbättrats sen förra gången, tveksamt..   

Av sofie - 1 januari 2011 16:26

Hade en riktigt bra kväll, hoppas ni också hade det!
GOTT NYTT ÅR!

   nyårskyss

Ovido - Quiz & Flashcards