Alla inlägg under januari 2011

Av sofie - 19 januari 2011 07:09

  
Äntligen fick jag tag på bikinin jag ville ha, nu blir de inga mer bikinisar i år. Fick med mig lite annat smått och gott också. Nu är de bara och vänta 1 månad så kommer det. Hatar HMs väntetider. 

Av sofie - 18 januari 2011 16:39

Fan vad jag börjar tröttna på dessa grejer. Det är sjukt tråkigt att skriva om dem. Får se om jag orkar med att skriva fler. 


Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Har ingen favoritfödelsedag, tyvärr.. kommer knappt ihåg mina födelsedagar när jag var liten. Bara en då jag låg på matten innanför hallen på vallby och väntade på mina gäster som skulle komma först om ett par timmar. Haha. 


Dag 19 – Detta ångrar jag
Jag ångrar ingenting under mitt liv, ingenting. Eller jo, att skrika dumma saker till syskon och familj är något jag inte borde göra/gjort. Men annars är det ingenting jag vill ändra eller göra ogjort. Utan att göra de saker som jag kanske själv inte är så nöjd med så hade jag inte varit den jag är idag, och jag hade nog inte haft de nära och kära jag har idag. Så nej, jag ångrar, ingenting. 


PUSS

Av sofie - 17 januari 2011 17:49

  

När jag väl är hemma och har all tid i världen till att blogga har jag ingenting att blogga om, det ända jag gjort idag är att drömt mig bort i värmen och sommarkläder. Längtar verkligen till våren nu, och det ser ut som den är på god väg. 


Skippar träningen både idag och imorgon, vågar inte riskera att kanske må en gnutta dåligt efter det här. Men på onsdag igen kör jag stenhårt!


PUSS

Av sofie - 16 januari 2011 11:11

Låg spikad i sängen igår, i stort sätt hela dagen. Spydde två gånger, sen tog de stopp. Idag mår jag bättre, är lite hungrig men vågar inte äta något stort. Ska försöka få i mig lite blåbärssoppa eller fil. Är trött på att dricka avslagen ljumen cola. 

  

miss you

Av sofie - 15 januari 2011 23:00

japp, mitt älskade immunförsvar svek mig, nu är jag också magsjuk. Har dock inte spytt på några timmar nu. får hoppas jag fick en liten minimagsjuka.


puss

Av sofie - 15 januari 2011 09:58

Hej


Blev ingen träning i torsdags, skulle komma hem alldeles för sent. Så de blir träning idag istället, tidigt. Kvart i elva börjar medelpasset, som jag ska svettas på.


Igår var jag på bio med min underbaraste, vi såg the tourist. Den var faktiskt bra, rekomenderar! Det är dock en film som man bara vill se en gång..när ni sätt den förstår ni varför. När vi kom hem sen satte vi på TVn och låg i stort sätt hela kvällen, förutom när vi spelade schack och spelade lite kortspel med hans familj. 


Idag kommer han hit, vid 3 skulle jag tippa på. Sitter här med ögonen på HMs fantastiska vår-kollektion. Vill klicka hem i stort sätt allt. Men har bestämt mig för att vänta tills våren närmar sig. 

  PUSS

Av sofie - 13 januari 2011 16:25

hej hej


Varit sämst uppdatering den här veckan men ärligt talat har jag helt enkelt bara inte orkat skriva något..

Har nyss tagit en liten eftermiddagstupplur, inte så smart.. nu är jag ännu tröttare än vad jag var innan. Skolan dödar mig, trots att de inte händer så mycket somnar jag halv tio på kvällen och tvingar upp mig vid 7, vad hände med min morgonpigga sida? 

Jaja, ska pallra mig ner till Björnövägen snart, ska pröva på Core/Spinn i 90 minuter. Ska se hur roligt det är.. har aldrig varit på spinning innan.  


  


Have a nice day!
Puss 

Av sofie - 11 januari 2011 21:16

TJA


Jag har ju börjat skriva dagbok nu.. så jag utnyttjar inte bloggen lika mycket som jag gjorde innan. Skriver bara för att typ kunna titta tillbaka senare i livet och minnas!


Just nu är många magsjuka.. Jakobs mamma blev det i sälen, sen när vi kom hem blev Jakob det och nu håller mammas man och hans son också bli det. Frågar är: Hur i helsicke kan jag klara av att leva med dom utan att inte själv bli det? Svaret är: MITT egna söta stora immunförsvar tar bort de onda bakterierna och skyddar mig från det hemska viruset, skönt? JA. Bara för de kommer jag bli sjuk nu..

På tal om något helt annat så är faktktiskt träningen igång igen, känns SUPER! Mår verkligen mycket bättre av att träna än att ligga hemma och käka gott. Nu har mamma kommit igång också, roligt att det blir fler att träna med. 


  


Nej nu ska jag ta en dusch, riktigt skönt och härlig och efter det är det bums i säng! Måste lägga mig i tid så jag överhuvudtaget orkar med skoldagen imorgon.


PS.
v.9 sportlov
v.10-13 APU
v.14 skola
v.15 hudiksvall
v.16 påsklov
SÅ SKÖÖÖNT!!

Ovido - Quiz & Flashcards