Direktlänk till inlägg 19 november 2012

tråkar

Av sofie - 19 november 2012 09:20

Tog en list från Emmas blogg

1. Var är din telefon?  Brevid mig
 
2. Var är din andra hälft? Hemma och sover antar jag
 
3. Ditt hår? Uppsatt i en hög tofs
 
4. Ditt humör? seg i huvudet men förväntansfull
 
5. Din dagsplan? Gå i skolan fram till 16, äta något, jobba därefter till 21. 
 
6. Det bästa du vet? Mina nära och kära, men annars resa... de är fan livet alltså!
   
 
7. Din dröm inatt? Att jag var ute och reste
 
8. Ditt livsmål? Som alla andras, skaffa barn, stor villa, ha ett bra jobb som jag tycker om att gå till och trivs och självklart spendera resten av mitt liv med Jakob. Uppfostra mina barn till bra personer o.s.v o.s.v
Ajuste, vill resa jättemycket innan jag skaffar barn. Hur ska jag hinna min livsplan? Plugga 3,5 och resa runt överallt före jag fyller 26?!?!
 
9. Rummet du är i? Är mitt älskade vardagsrum som jag hoppas jag flyttar ifrån snart fast de är så fint!
 
10. Din hobby? Ingenting speciellt alls, jag har inte tid.. skolan och jobbet är mitt liv just nu.. men kläder är ju alltid kul!
 
11. Din skräck? Att någon jag älskar lämnar mig eller dör. 
 
12. Var vill du vara om sex år? Jag vill vara klar med min socionom examen och skaffa ett fast jobb. 
 
13. Var var du igårkväll? Hos min Syster och kollade på the Walking dead, alltså bästa serien någonsin!!!!
 
14. Vad är du inte? Jag har inte tålamod, om vi inte pratar jobb då för de tar jag väldigt seriöst. Men om t.ex Jakob ska förklara något för mig och jag inte fattar med en gång blir jag irriterad. 
 
15. En sak du önskar dig? En lägenhet i Västerås och Körkort!! :) Gärna en slim vältränad kropp också haha
 
16. Var växte du upp? Först i Trelleborg i Skåne, 2 år.. sen Vallby i två olika lägenheter tills jag började 4an då flyttade vi till Gryta och där bodde jag tills jag började 2a året i gymnasiet sen flyttade jag till studentlägenhet.  Och nu bor jag själv :)
 

17. Det senaste du gjorde? Skicka ett mail och jagade bort milo från blomman jag fick av Jakobs föräldrar!
 
18. Dina kläder? Sovtröja :)
 
19. Din tv? Riktigt mumsig, stor 52 tums LCD tv :)
 
20. Ditt husdjur? Min söta lilla katt Milo som är skit dryg
 
21. Din dator? En HP, men den är ju inkopplad till TV ofcourse
 
22. Din bästa ägodel? JMin fotölj som jag ärvde från Farmor, skulle jag aldrig byta ut mot något!
   
23. Saknar du någon? Mamma som jag träffar så sällan
 
24. Din bil? Är bäst, de är min och Jakobs bil... fina röda lilla "why"
 
25. Något du inte har på dig? Min morgonrock, ovanligt... jag svepte in mig i filten istället. 
 
26. Favoritaffär? Ingen speciell, ICA är bäst att handla mat i iaf
 
27. Din sommar? Var kall i Sverige, men två bästa veckorna i grekland och turkiet var riktigt varma!
 

28. Älskar du någon? Många
 
29. Favoritfärg? Vinrött och marinblått är så fint till min blonda hårfärg nu på hösten :)
 
30. När skrattade du senast? Igår när jag Debbie och Ralph satt med min mobil och tog foton, alltså vi har så sjukt roligt ihop!
 
 
31. När grät du senast? Iförrgårr, kände mig lonley.. men snart så löser det sig!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie - 2 december 2012 11:29

Jag har inte gjort en ny blogg, alla inlägg finns kvar och nya stället jag bloggar på är http://www.nattstad.se/sofiehanssonSå i fortsättningen hittar ni mig där! ...

Av sofie - 2 december 2012 10:56

" Kod för att importera min blogg till Nattstad:3227624637 " ...

Av sofie - 2 december 2012 10:16


Var jobb hela långa dagen igår, vi fick besök av han som öppnade resturangen och de som jobbade där för 30 år sedan. Jag och Cajsa började nästan gråta, det var så rörande när dom såg varann och blev så otroligt glada! Älsklingen och jag drog till BK...

Av sofie - 1 december 2012 08:55


Julpyntade igår i lägenheten med Jakob, ska köpa lite mer.. fast det känns onödigt ut i fall att jag skulle få en lägenhet i Västerås.. men de är riktigt mysigt iallafalll! Bara milo som saboterar granen... man måste ha koll på honom.. så dryygt.    ...

Av sofie - 29 november 2012 22:57

Jag bara la mig ner i sängen och fick dendära jobbiga känslan jag hade för några veckor sen. Dendära känslan när man inte är tillräcklig, man vet inte vad man gjort för fel. Men jag måste påminna mig själv att jag är en bra person...att alla faktiskt...

Ovido - Quiz & Flashcards