Direktlänk till inlägg 9 oktober 2012

oktober 2011

Av sofie - 9 oktober 2012 12:53

Kollade tillbaka i arkivet vad jag gjorde oktober 2011, helt sjukt vad allt förändras! 

- Övningskörde för första gången, fick bilen att lukta brunkål och ärtsoppa
- Flyttade till studentlägenhet och var typ helt deppig heela tiden, Jag och Jakob sökte lägenhet i hallsta men sen blev de inte så ändå
- Jag shoppade massa kläder och jobbade som vanligt... dessutom var jag igång med allt plugg som jag inte är nu. Har pluggat en gång på hela hösten hemma. Skönt på sätt och vis.

Nu tar jag snart körkort antagligen typ 2 månader SNÄLLA!
Bor helt själv och trivs hur bra som helst med det, trots att vissa dagar gör att jag känner mig jätteensam!
Står på egna ben och mår bra oftast!
Shoppar, dock inte så mycket kläder längre utan inredning. Mycket roligare! 
- Dessutom jobbar jag myyycket mer än förut... what to do, money is money!

Nej nu ska jag iväg till möbeloutlet. Inväntar fortfarande Jakob... usch. Blir en trippt till ica och köpa oboy+mackor också hihi

Imorgon är de jobb 11-19:30 och helgen är också fylld med jobb!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie - 2 december 2012 11:29

Jag har inte gjort en ny blogg, alla inlägg finns kvar och nya stället jag bloggar på är http://www.nattstad.se/sofiehanssonSå i fortsättningen hittar ni mig där! ...

Av sofie - 2 december 2012 10:56

" Kod för att importera min blogg till Nattstad:3227624637 " ...

Av sofie - 2 december 2012 10:16


Var jobb hela långa dagen igår, vi fick besök av han som öppnade resturangen och de som jobbade där för 30 år sedan. Jag och Cajsa började nästan gråta, det var så rörande när dom såg varann och blev så otroligt glada! Älsklingen och jag drog till BK...

Av sofie - 1 december 2012 08:55


Julpyntade igår i lägenheten med Jakob, ska köpa lite mer.. fast det känns onödigt ut i fall att jag skulle få en lägenhet i Västerås.. men de är riktigt mysigt iallafalll! Bara milo som saboterar granen... man måste ha koll på honom.. så dryygt.    ...

Av sofie - 29 november 2012 22:57

Jag bara la mig ner i sängen och fick dendära jobbiga känslan jag hade för några veckor sen. Dendära känslan när man inte är tillräcklig, man vet inte vad man gjort för fel. Men jag måste påminna mig själv att jag är en bra person...att alla faktiskt...

Ovido - Quiz & Flashcards