Direktlänk till inlägg 29 september 2012

fredag!

Av sofie - 29 september 2012 10:08

Igår fick jag lite gjort! Påbörjade nya grejer på mitt projekt arbete.. vill bara att de ska vara klart,NU!
Igår blev de förfest hos mig med adam och robin,med min nya soffa! Sen åkte vi och förfestade hos en annan kompis däe jag typ dog för jag hatade musiken. Så jag satt och räkna minutrarnanoch längtade till vi kom ut! Blev en vända på pitchers och sen en liten förfest i kön på pluto. Vi träffa två snubbar från LA som var så jävla sköna. Vi försökte bjuda dom på snus men dom vågade inte, trodde de va farligt el nå. Sen trodde dom att dom kunde massa bra ord på svenska men sjölvklart trodde dom typ "jag gillar att suga k*k" betydde du är en bra människa... dör. Fyfan va roliga dom va! Skrattade hela vägen in alltså! Träffa på min älskling också, och hans vänner. Älsklingen och jag käka lite efterkäk på donken sen drog vi hem till mig! Så sjukt bra kväll! Men de tar ett tag innan jag drar ut igen! Roligast så:)


Nu ska jag fortsätta min tråkiga bussresa och jobba 12-19. Sen blir de mys hemma hos mig med älsklingen! Hoppasbjag fårnsluta tidigare idag :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie - 2 december 2012 11:29

Jag har inte gjort en ny blogg, alla inlägg finns kvar och nya stället jag bloggar på är http://www.nattstad.se/sofiehanssonSå i fortsättningen hittar ni mig där! ...

Av sofie - 2 december 2012 10:56

" Kod för att importera min blogg till Nattstad:3227624637 " ...

Av sofie - 2 december 2012 10:16


Var jobb hela långa dagen igår, vi fick besök av han som öppnade resturangen och de som jobbade där för 30 år sedan. Jag och Cajsa började nästan gråta, det var så rörande när dom såg varann och blev så otroligt glada! Älsklingen och jag drog till BK...

Av sofie - 1 december 2012 08:55


Julpyntade igår i lägenheten med Jakob, ska köpa lite mer.. fast det känns onödigt ut i fall att jag skulle få en lägenhet i Västerås.. men de är riktigt mysigt iallafalll! Bara milo som saboterar granen... man måste ha koll på honom.. så dryygt.    ...

Av sofie - 29 november 2012 22:57

Jag bara la mig ner i sängen och fick dendära jobbiga känslan jag hade för några veckor sen. Dendära känslan när man inte är tillräcklig, man vet inte vad man gjort för fel. Men jag måste påminna mig själv att jag är en bra person...att alla faktiskt...

Ovido - Quiz & Flashcards