Direktlänk till inlägg 26 september 2012

onsdag

Av sofie - 26 september 2012 19:55


Helloo!!

Varit ledig från skolan idag så jag jobbade istället! Från 11-18, sen klämde jag in en körlektion på min rast så jag är ganska slut nu! Men har dock målat lite grann när jag kom hem och rengjort alla penslar och så... man måste ju vara rädd om det man får låna! Imorgon kommer Jakob och hans vänner hit och hjälper mig måla det sista. Resten av den kvällen kommer väl dom vara fastklistrade vid x-boxet om jag inte har fel haha... Känns som jag inte kommer någonstans med körningen, som om körskolan är neggo och jobbig. Dom är så seeegaaaa på nå vis. Dör. Men imorgon blir de övningsköra igen och nu har jag äntligen en mall att gå efter för vad man ska kunna så bra o.s.v. 

På fredag ska jag äntligen ut, var jättelänge sen! Händer aldrig nu när jag står på mina egna ben. Har varken tid eller pengar längre.. Men jag är så posetiv till de ändå för de är de bästa valet jag gjort, att flytta själv. Och sen när Jakob joinar mig nästa år blir allting komplett! Jag, Jakob och katten... every single day, härligt! Lördag och söndag består av jobb sen ska jag hinna fira Jakob också, han blir 20 år.... 20 ÅR... han var 15 när vi träffades... jeeez.. tiden går snabbt!

Det är dags för mig att sätta på 4an och kolla x-factor! Ha en superbra kväll, puss!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie - 2 december 2012 11:29

Jag har inte gjort en ny blogg, alla inlägg finns kvar och nya stället jag bloggar på är http://www.nattstad.se/sofiehanssonSå i fortsättningen hittar ni mig där! ...

Av sofie - 2 december 2012 10:56

" Kod för att importera min blogg till Nattstad:3227624637 " ...

Av sofie - 2 december 2012 10:16


Var jobb hela långa dagen igår, vi fick besök av han som öppnade resturangen och de som jobbade där för 30 år sedan. Jag och Cajsa började nästan gråta, det var så rörande när dom såg varann och blev så otroligt glada! Älsklingen och jag drog till BK...

Av sofie - 1 december 2012 08:55


Julpyntade igår i lägenheten med Jakob, ska köpa lite mer.. fast det känns onödigt ut i fall att jag skulle få en lägenhet i Västerås.. men de är riktigt mysigt iallafalll! Bara milo som saboterar granen... man måste ha koll på honom.. så dryygt.    ...

Av sofie - 29 november 2012 22:57

Jag bara la mig ner i sängen och fick dendära jobbiga känslan jag hade för några veckor sen. Dendära känslan när man inte är tillräcklig, man vet inte vad man gjort för fel. Men jag måste påminna mig själv att jag är en bra person...att alla faktiskt...

Ovido - Quiz & Flashcards