Direktlänk till inlägg 9 september 2012

jag är lyckligare nu

Av sofie - 9 september 2012 08:43

Hej

Hade en superbra dag igår, åkte till jobbet tidigt och åt lite frukost där. Fick stå lite i kök så slutet så jag glömde helt bort tiden och gick hem några minuter senare än vad jag skulle haha... Jakob hämtade mig och han hade haft Milo hos sig hela dagen. Väl här tog vi ett bad, Jakob får panik av gummilukten av mina fötter som kommer av mina skor från jobbet. Så fast jag tvättar dom är lukten kvar så vi fick ta ett bad. Milo joinade oss haha, älskar den här katten! Fick vira in han i en handuk sen så han skulle bli torr. Resten av kvällen busade jag och Jakob, vi har inte legat och myst på hela veckan för Milo kräver sån uppmärksamhet. Trots att jag inte har ett skit planerat i nästa vecka har jag supermycket att göra, plugg till skolan och till körkotet samt hinna med att jobba. Klarar jag bara fas B blir jag så jävla överlycklig för då kommer de gå ganska snabbt sen :)

Fatta känslan när jag får körkort, ta mig vart jag vill när jag vill.. vara borta på jobbt och kunna jobba över hur länge jag vill inte rätta mig efter bussarna till Hallsta. Kommer ni ihåg att jag skaffade bloggen bl.a för jag ville bli bättre att skriva på svenska - nu måste jag bli bra på engelska så kanske ska börja skriva på engelska istället?
 
Jobb 11-15.15 idag sen hem och mysa med älskling och milo!
Ha en superbra söndag alla bakfulla vänner :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie - 2 december 2012 11:29

Jag har inte gjort en ny blogg, alla inlägg finns kvar och nya stället jag bloggar på är http://www.nattstad.se/sofiehanssonSå i fortsättningen hittar ni mig där! ...

Av sofie - 2 december 2012 10:56

" Kod för att importera min blogg till Nattstad:3227624637 " ...

Av sofie - 2 december 2012 10:16


Var jobb hela långa dagen igår, vi fick besök av han som öppnade resturangen och de som jobbade där för 30 år sedan. Jag och Cajsa började nästan gråta, det var så rörande när dom såg varann och blev så otroligt glada! Älsklingen och jag drog till BK...

Av sofie - 1 december 2012 08:55


Julpyntade igår i lägenheten med Jakob, ska köpa lite mer.. fast det känns onödigt ut i fall att jag skulle få en lägenhet i Västerås.. men de är riktigt mysigt iallafalll! Bara milo som saboterar granen... man måste ha koll på honom.. så dryygt.    ...

Av sofie - 29 november 2012 22:57

Jag bara la mig ner i sängen och fick dendära jobbiga känslan jag hade för några veckor sen. Dendära känslan när man inte är tillräcklig, man vet inte vad man gjort för fel. Men jag måste påminna mig själv att jag är en bra person...att alla faktiskt...

Ovido - Quiz & Flashcards