Alla inlägg under augusti 2012

Av sofie - 4 augusti 2012 12:55

igår hämtade jag ut mitt paket från nelly, så här såg min "studentklänning" ut, d.v.s om jag inte hittar någon finare. Vad tycker ni ska jag behålla? jag tycker de är en keeper!!

Av sofie - 1 augusti 2012 08:38

hello
igår jobbade jag till kl 18 de va massor med folk heela dagen så jag var ganska slut efter det. Blev hämtad av pappa som skjussa mig och debb till e-tuna direkt efter jobbet. Vi åt på papas tapas, huur gott som helst! däremot var en av rätterna alldeeles för stark... grina typ haha

trevlig kväll iaf, idag blir de mer jobb och imorgon ska jag träffa mami för första gången på länge:)))

puss

Av sofie - 1 augusti 2012 08:38

hello
igår jobbade jag till kl 18 de va massor med folk heela dagen så jag var ganska slut efter det. Blev hämtad av pappa som skjussa mig och debb till e-tuna direkt efter jobbet. Vi åt på papas tapas, huur gott som helst! däremot var en av rätterna alldeeles för stark... grina typ haha

trevlig kväll iaf, idag blir de mer jobb och imorgon ska jag träffa mami för första gången på länge:)))

puss

Ovido - Quiz & Flashcards